سه شنبه 25 فروردین(22:32) 

مرجع خبری پرسپولیس: بازيكن تيم فوتبال مس كرمان گفت: تمام تمركزم در تيم مس است و هم اكنون به پرسپوليس فكر نمي كنم.

                    
آشوبي در خصوص شايعه پيوستن خود به پرسپوليس گفت: قلبا من يك پرسپوليسي هستم ولي هم اكنون با باشگاه مس كرمان قرارداد دارم و تمام تمركزم براي حضور پرقدرت تيم فوتبال مس در ادامه مسابقات ليگ برتر است و در اين شرايط حساس، به تيم ديگري فكر نمي كنم.

وي خاطرنشان كرد در رابطه پيوستن ام به پرسپوليس هيچ صحبتي از طرف مسئولين اين باشگاه با من نشده است و موارد درج شده در جرايد را تكذيب مي كنم.

وي ادامه داد: در بازي اين هفته كه مقابل تيم فوتبال صباي قم داريم، با شانس كم صبا ما مي توانيم پيروز ميدان باشيم و با برد در اين بازي سهميه جم قهرمانان باشگاه هاي آسيا را كسب مي كنيم.

آشوبي تاكيد كرد: راه يافتن تيم فوتبال مس كرمان به رقابت هاي آسيايي در دستان خودش است و اگر در هر دو بازي آينده به پيروزي برسد با خيال آسوده آسيايي خواهد شد.

وي در خصوص تباني در فوتبال ليگ برتر تصريح كرد: اميدوارم اين شايعه تباني در فوتبال ايران اصلا وجود نداشته باشد وگرنه اين مواردي كه در چند هفته اخير شنيده مي شود، دور از نفس ورزش و روح جوانمردي است.

فرزاد آشوبي هافبك مياني سال قبل تيم پرسپوليس افزود: در اين هفته هاي پاياني، تمام سعي و تلاش اعضاي كادر فني و باشگاه براي كسب سهميه و سومي ليگ برتر است و با اين شرايط بسيار عالي به احتمال زياد مجوز حضور تيم فوتبال مس كرمان در رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا قطعي است.

 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)