مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشاني كه در دوره مديرعاملي‌اش در پرسپوليس يكي از اصلي‌ترين برنامه‌هايش را بر پايه پايين آوردن سقف قرارداد بازيكنان گذاشته بود، در دوره جدید سرپرستی در پرسپولیس نمي‌توانست بپذيرد مبلغ بالايي را در قبال بازيكنان برزیلی پرداخت کند.

 

همين هم باعث شد بحث رفتن آنها از تيم به ميان بيايد اما مشكل اينجا بود كه باشگاه درصورت لغو قرارداد بايد بخشي از مبلغ قرارداد را پرداخت مي‌كرد.
اما تعطيلات نيم‌فصل و تاخير 18 روزه وسلي برزيليا، بهانه را دست باشگاه داد كه برخلاف آنچه اعلام كرده بود تا به ازاي هر روز تاخير جريمه 2 ميليون توماني براي بازيكنان در نظر بگيرد، كار را يكسره كند و در تصميمي، به يكباره با استناد به ماده‌اي از قرارداد وسلي برزيليا را از پرسپوليس اخراج كنند.
ماجرا به همين جا ختم نشد چرا كه وسلي و مدير برنامه‌هايش براي اثبات غيرموجه نبودن اين غيبت اقدامات لازم را در پيش گرفتند.

مدير برنامه‌هاي او گرچه ادامه همكاري با باشگاه پرسپوليس را به دليل عدم پرداخت اقساط مبلغ قرارداد، چندان مهم جلوه نمي‌دهد اما با جمع كردن مدارك مورد نياز امروز از برزيل به ايران آمده و با همه اسناد موجود راهي باشگاه پرسپوليس مي‌شود تا ضمن برگزاري جلسه‌اي با مسوولان باشگاه روي بحث اخراج اين بازيكن برزيلي تجديد نظري داشته باشند. رابط ايراني وسلي با باشگاه هم درباره با مداركي كه مدير برنامه‌هاي او براي ارائه به باشگاه تهيه كرده، توضيح مي‌دهد: «علت اصلي غيبت وسلي، همان‌طور كه قبلا هم مطرح شد تولد فرزندش درحالي كه 7 ماهه بوده، اعلام شده است.

البته همسر او نيز از نظر سلامتي با مشكلاتي روبرو شده بود كه همه اين موارد دست به دست هم داد تا او نتواند سر موعد مقرر در ايران حاضر شود اما مدير برنامه‌هايش درصدد است تا ضمن ارائه مدارك بيمارستان به باشگاه در جهت مذاكره با مسوولان برآيد چون او معتقد است پول رضايتنامه وسلي توسط آژانس انتقال‌دهنده پرداخت شده است.»

 

البته اين احتمال هم وجود دارد كه وسلي به‌زودي خودش را به ايران برساند و از نزديك درباره فسخ قراردادش با مسوولان باشگاه وارد مذاكره شود

اما نكته جالب‌تري كه در اين ميان وجود دارد تغيير 180 درجه‌اي موضع كرانچار درباره وسلي آن هم طي يك روز است. سرمربي پرسپوليس دوشنبه بعد از اعلام خبر فسخ قرارداد، حمايت خود را از او اينگونه اعلام كرد: «با وسلي ارتباط دارم و در اين موضوع از او حمايت مي‌كنم.» اما درست يك روز بعد از اين اظهار نظر، كرانچار روز گذشته موضع خود را تغيير داده و در حمايت از تصميم باشگاه اعلام كرد: «درباره فسخ قرارداد وسلي با باشگاه موافقم و در اين زمينه از آنها حمايت مي‌كنم. ضمن اينكه اگر وسلي از باشگاه اخراج شود ما بازيكنان زيادي براي جايگزيني او داريم.»

حالا ديگر معلوم نيست كرانچار باز هم قرار است موضع خود را تغيير دهد يا لااقل براي حفظ جايگاه خودش هم كه شده حمايت از باشگاه را به صلاح بداند! به هرحال همه چيز به جلسه امروز باشگاه پرسپوليس و مدير برنامه‌هاي وسلي بستگي دارد كه اين راه دور و دراز را از برزيل مي‌آيد تا در حمايت از وسلي قدم بردارد و مشخص كند اين بازيكن پر حرف و حديث ماندني مي شود يا رفتني!؟ هرچند كه شواهد و موضع‌گيري‌ها چندان نظر موافق پرسپوليسي‌ها براي نگه داشتن اين بازيكن را نشان نمي‌دهد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)