مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر هواداران کمی صبورتر باشند تساوی مقابل ملوان را جبران می کنیم.

 

سامان آقازماني بازي با ملوان را اينگونه توصيف مي‌كند: «بازي خوبي بود، ما در اين بازي خوب ظاهر شديم و با وجود اينكه ملي‌پوشان فقط دو روز در كنار تيم بودند، هماهنگي خوبي داشتيم اما فكر مي‌كنم باز هم مي‌توانيم بهتر باشيم.»

«در بازي با ملوان فقط گل نزديم وگرنه توپ و ميدان كاملا دست ما بود و نتوانستيم از موقعيت‌هاي‌مان خوب استفاده كنيم.» سامان از مصدوميتش هم حرف مي‌زند: «متاسفانه ضربه سختي به پايم خورد و پايم بدجوري كبود شده بود و احساس كردم نمي‌توانم ادامه دهم، خدا را شكر چيز خاصي نبود و مشكلي براي ادامه بازي‌ها ندارم.» آقازماني از حضور هواداران در آزادي حرف‌هايي دارد:

 

«هواداران واقعي پرسپوليس هميشه از تيمشان حمايت مي‌كنند و ما هميشه مديون آنها هستيم. خوشبختانه هواداران كاملا به فوتبال مسلط هستند و زماني كه تيمشان خوب بازي مي‌كند، اين را تشخيص مي‌دهند و متاسفانه هميشه يك عده با سوء‌نيت در ورزشگاه حاضر مي‌شوند. من از هواداران مي‌خواهم صبور باشند و تا آخر بازي از تيمشان حمايت كنند. مطمئن باشند ما تمام تلاشمان را براي برآورده كردن خواسته‌هاي آنها خواهيم كرد.»

 

او اشاره‌اي هم به تشكر بازيكنان پرسپوليس از هواداران در آخر بازي دارد: «اين وظيفه ما بود كه به خاطر 90 دقيقه حمايت هواداران، از آنها تشكر كنيم. ما هميشه به حمايت آنها نياز داريم و بايد قدرشناس زحمات آنها باشيم.»

 

اين بازيكن پرسپوليس از بازي با شاهين هم حرف‌هايي دارد: «شاهين با حضور درخشان متحول شده و در بازي اول هم خوب ظاهر شده است. به نظر من گرما اولين حريف ما در بوشهر خواهد بود و قطعا تلاش خواهيم كرد با دست پر از اين شهر برگرديم.» آقازماني به حساسيت‌هاي اين بازي هم اشاره مي‌كند:

 

«به جهت اينكه قبلا آقاي استيلي در اين تيم سرمربي بوده، اين بازي حساسيت خاص خودش را دارد و خوشبختانه اين امر شناخت خوبي به كادر فني ما مي‌دهد و من اميدوارم با سه امتياز از بوشهر برگرديم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)