پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال راه‌آهن گفت: امروز پدرم آخرین جلسه را با سعید شیرینی برگزار خواهد کرد و اگر به نتیجه نرسیم، شکایت خواهم کرد.

سامان آقازمانی در مورد وضعیتش در تیم فوتبال راه آهن عنوان کرد: قرارداد من با باشگاه راه آهن 2 سال و نیم بود که این موضوع به صورت مشروط بود. صحبت‌هایی با مسئولان باشگاه انجام دادم و 99 درصد فصل آینده در راه آهن بازی خواهم کرد.

وی ادامه داد: خوشحالم که بار دیگر علی دایی به من اعتماد کرد و یک فصل دیگر شاگرد او خواهم بود. من در نیم فصل عملکرد خوبی در راه آهن داشتم و در فصل آینده نیز با قدرت بازی خواهم کرد. خدا را شکر راضی هستم که از جو ناعادلانه‌ای که در پرسپولیس وجود داشت به راه آهن آمدم.

بازیکن راه آهن در مورد طلبش از باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: امروز قرار است پدرم آخرین جلسه را با سعید شیرینی برگزار کند، آقای شیرینی تاکنون هر حرفی زده عمل نکرده است، این آخرین جلسه ما خواهد بود و دیگر با پرسپولیس از لحاظ مالی کاری ندارم البته همیشه به این تیم ارادت دارم، من جوانی را برای این تیم گذاشته ام، این تیم به من حجب و حیا داده و هر کجا که باشم برای موفقیت او دعا می‌کنم.

آقا زمانی در مورد اینکه آیا اگر این جلسه به نتیجه نرسد شکایت خواهد کرد بالاخره چک من 4 ماه است که پاس نشده است. شیرینی پشت چک مرا امضا کرده و باید در این مورد پاسخگو باشد، دوست ندارم از تیمم شکایت کنم اما حق خودم است تعهداتی که به من داده شده پیگیر باشم.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز از پرسپولیس پیشنهاد داشته یادآور شد: از رویانیان تشکر می‌کنم که مرا قابل دانست و برای حضور در پرسپولیس به من پیشنهاد داد اما مسائلی در این تیم وجود داشت از جمله قراردادم با باشگاه راه آهن که صلاح دانستم در همین تیم بمانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)