مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم الغرافه گرچه با برنامه‌ریزی خوبی وارد مسابقات شده، اما نتیجه نگرفته، آنها قطعا مقابل ما متفاوت ظاهر خواهند شد.

سامان آقا زمانی درباره بازی مقابل الغرافه قطر اظهار داشت: بدون شک یکی از سخت‌ترین دیدارهای خود را باید مقابل الغرافه قطر برگزار کنیم. قطری‌ها با برنامه‌ریزی خوبی وارد مسابقات شدند اما به نتایج دلخواه نرسیدند و قطعا مقابل ما متفاوت ظاهر خواهند شد.

وی افزود: از طرف دیگر ما هم محکوم به برد هستیم و به خواسته دنیزلی امتیازهای خارج از خانه را نباید مفت از دست بدهیم پس برای ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت و سختی‌ها را به جان می‌خریم.

وی درباره اعتماد دنیزلی به خودش در چند بازی اخیر نیز گفت:‌ به این موضوع عادت دارم که حقم را با تلاش، کوشش و در زمین بگیرم. از دنیزلی سپاسگزارم که نظر کادر فنی را به من جلب کرد. من همیشه می‌گویم اگر کادر فنی دستور بدهد با تمام قوا برای تیمم به میدان می‌روم در غیر این صورت برای تیم دعا می‌کنم. ما به دنبال این هستیم که هر طوری که شده تیم پرسپولیس با هر بازیکنی که صلاح است به مرحله بعدی صعود کند.

آقازمانی درباره حضور فرهاد مجیدی در الغرافه قطر نیز گفت: فرهاد مجیدی بازیکن خطرناکی است اما قطعا این‌بار نمی‌گذاریم که به پرسپولیس گل بزند و مطمئن باشید تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت. شاید مجیدی مقابل ما انگیزه‌های خاص خودش را داشته باشد اما ما پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم دست پر به ایران برگردیم تا انشاءالله در سال ۱۳۹۱ با برد الشباب دل هواداران را شاد و با نتیجه خوب مقابل الغرافه این موضوع را ادامه دهیم البته فراموش نکنید الغرافه تیمی است که خط هافبک بسیار توانمند و بازیکنان پا به توپی دارد و باید برای این موضوع چاره‌ای بیندیشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)