شنبه 3 اسفند (19:42)

مرجع خبری پرسپولیس : عظیم زاده در خصوص اظهار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شیطنت فدراسیون در بررسی مدارک، اظهار داشت: وقتی فدراسیون برای باشگاه ها و بازیکنان و مدیران عامل کارگاه آموزشی می گذارد و AFC دو ماه برای ارایه مدارک به آنها فرصت می دهد. انتظار نداریم نواقصی مثل کارت ملی یا پاسپورت از سوی مدیرعامل باشگاه رعایت نشود. نه اینکه تازه اگر فشارما و سخت گیری AFC نبود کارت ملی موقت را هم ارایه نمی کردند. ما از باشگاه ها می خواهیم به جای پرداختن به مسایل حاشیه ای وظایف اصلی را در فرآیند لیگ حرفه ای آسیا پیگیری کنند و مدارک مورد نیاز را در زمان مشخص شده تحویل فدراسیون دهند.

بدیهی است اگر در این فرآیند، ما دچار مشکل می شدیم آن وقت انگشت اتهام را هم به سوی فدراسیون فوتبال نشان می دادند که چرا مسایل را پیگیری نکرده است هنوز هم آقایان عنوان می کنند مشکل کارت ملی نبوده درحالیکه مشکل آنها کارت ملی است که پس از ده سال از صدور کارت توسط ثبت احوال و الزامی بودن آن در تمام عملیات بانکی هنوز برخی بازیکنان ومدیرعامل فاقد آن هستند.

رئیس کمیته روابط بین الملل گفت:

مطالبات afc از ورزشگاه ها و رعایت استانداردها به طور جدی از سوی کمیته روابط بین الملل طی 3 ماه گذشته انجام شد که نتیجه آن تایید ورزشگاه ها بود.

محمد منصور عظیم زاده اردبیلی، در خصوص آخرین اقدامات کمیته روابط بین الملل در رابطه با ارایه مدارک باشگاه ها و استاندارد ورزشگاه ها برای حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا عنوان کرد: برای ما حفظ چهار سهمیه از هر موضوع دیگری مهم تر است و این موفقیت بین المللی نیازمند همکاری همه باشگاه هاست لذا در این راستا ما از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد. به طور مثال در رابطه با استانداردسازی ورزشگاه ها باید بگویم با توجه زیاد مدیران ورزشگاه ها هم اکنون استاندارد ورزشگاه ها تایید شده است فقط برخی اقدامات مثل تکمیل مرکز رسانه برای خبرنگاران باقی مانده است.

عظیم زاده همچنین گفت: در ورزشگاه صبا شهر، اسکوربرد،جایگاه خبرنگاران، VIP، رختکن ها و جایگاه های این چنینی اصلاح شده است در ورزشگاه فولادشهر نیز هم اکنون با تلاش باشگاه سپاهان و ذوب آهن نواقصی نظیر میکس زون و مرکز رسانه، VIP  و جایگاه و دوربین فیلمبرداری دحال تکمیل است. مدیران باشگاه ها متعهد شدند که یک هفته قبل از مسابقه اول کلیه نواقص را برطرف کنند تا در هنگام بازدید مجدد نمایندگان AFC، نقصی در ورزشگاه ها وجود نداشته باشد.

رئیس کمیته روابط بین الملل به نواقص مدارک ارایه شده از سوی باشگاه ها اشاره کرده و توضیح داد: باشگاه استقلال در حال حاضر فقط باید مدارک جان واریو را که به علت در دسترس نبودن به AFC ارسال نشده است را به فدراسیون ارایه دهد ضمن اینکه درباره پزشک پرسپولیس که از سوی AFC رد شده بود با رایزنی های انجام شده قرار شد پزشک جدیدی جایگزین او شود و همین طور مدیرعامل این باشگاه باید تا آخر ماه، اصل کارت ملی خود را به جای کارت ملی موقت به فدراسیون ارایه دهد باشگاه سپاهان در ارایه مدارک 4 بازیکن خود دچار مشکل بود که تا این لحظه مشکل مدارک آنها نیز حل شده است.

اما باشگاه صبا بر خلاف کمترین تجربه در زمینه بین المللی کاملترین مدارک را به فدراسیون ارایه داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)