پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم تراکتورسازی گفت:آقایان نمی توانند رابطه قلبی من و هوادار پرسپولیس را از بین ببرند.

جواد کاظمیان درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از خود اظهار داشت:ایرادی ندارد.دوستان لطف  کنند من را از شکایت و اینگونه بحث ها نترسانند.این پروژه ها شکست خورده است که بخواهند بازیکنی مثل جواد کاظمیان را مقابل باشگاه و هواداران قرار بدهند.

وی ادامه داد:ایرادی ندارد،بروید شکایت کنید اما قبلش به دو شکایتی که من از شما در سازمان لیگ و دادگاه کردم پاسخ بدهید.آقای شیرینی،هفته پیش با من صحبت کردی و پیشنهاد جالبی درباره آن چک برگشتی مطرح کردی.فعلا این پیشنهاد و باقی ماجراها بماند پیش من و شما و آن کسی که بالا ناظر اعمال ماست.

مهاجم سابق پرسپولیس تاکید کرد:از رویانیان به عنوان یک مدیر زحمتکش و عزیز توقع دارم امثال این آقا را از باشگاه پرسپولیس دور کند.این که نمی شود با اینگونه رفتارها عاشقان پرسپولیس را اذیت کرد.مصاحبه سامان آقازمانی را خوانده بودم که گفته بود آقایان این قدر دل نشکنند.من می گویم افرادی مثل شیرینی،قلب خیلی ها را شکسته اند.بروید از علی کریمی سوال کنید که چرا می خواهد برود.علی کریمی وقتی گفت پرسپولیس را به دایه های مهربان تر از مادر می سپارم منظورش با چه کسی بود؟این ها سوالات هواداران و خود من است.

کاظمیان تاکید کرد:از دیشب که 90 پخش شده است تا امروز نخوابیده ام.حالم اصلا خوب نیست.ناراحتی ام فقط به خاطر 30 میلیون پرسپولیسی است که چند سال است دارند غصه می خورند و نمی دانند در تیم محبوبشان چه می گذرد.

وی ادامه داد:آقایان می خواهید من را مقابل هوادار قرار بدهید؟این کارها قدیمی شده است.کل خانواده ما پرسپولیسی هستند و ما هیچوقت رنگ خود را به خاطر منافع عوض نمی کنیم.حتی برادر خدا بیامرز من هم پرسپولیسی بود و من در این چند سال آخر به عشق او در پرسپولیس بازی می کردم.

کاظمیان تاکید کرد:جواب این همه زحمتم را در پرسپولیس خوب دادند.در بازی برگشت تراکتورسازی با آلومینیوم که با مسابقه پرسپولیس با سپاهان در فینال جام حذفی همزمان شده بود،من خودم را مرتب به هر بهانه ای به کنار خط می رساندم تا از نتیجه بازی تیم سابقم آگاه شوم.ممنون هستم که اینگونه جواب کارهایم را دادند.

وی افزود:پس از حرفهای رویانیان در 90،مادرم اشک می ریخت که چرا با تو این رفتار را می کنند.امروز هم هر کسی را در خیابان دیدم می گفت می دانیم به تو ظلم شده است و دلداری می دادند.ایرادی ندارد.فکر می کنم رویانیان فراموش کرده است که در جدول فصل گذشته من هفتمین بازیکن موثر پرسپولیس بودم.این را خودش بارها به من گفت.مگر من کسی نبودم که سال گذشته فقط 140 میلیون گرفتم؟من به خاطر پرسپولیس از همه چیز گذشتم و تا عمر هم دارم یک پرسپولیسی هستم.آقایان هم نمی توانند رابطه قلبی میان من و هواداران را از بین ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)