پرسپولیس نیوز: پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان نباید وعده خود را فراموش می کردند و دست به اعتصاب می زدند.
 
ضیاء عربشاهی درباره اتفاقات رخ داده در تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: در گذشته که ما بازی می کردیم هم پول بود اما اینگونه نبود که دست به اعتصاب بزنیم استقلالی ها هم اینگونه نبودند اما الان اتفاقاتی می افتد که عجیب است در فوتبال حرفه ای بازیکن باید طبق قراردادش پول بگیرند. اما یک بحث هم مطرح است که به باشگاه بزرگی چون پرسپولیس مرتبط می شود من نمی گویم بازیکن پول نگیرد اما به عنوان یک پیشکسوت به بازیکنان پرسپولیس می گویم الان وقت این کار نبود مگر با هادی نوروزی قرار نگذاشته بودید که به خاطر او قهرمان شوید اگر واقعا حرف تان حرف بود و به خاطر هادی یکدل شده اید کار امروزتان چیست؟ بیایید نشان دهید که حرف تان  حرف بوده است.با این کار دل هوادار شکست.
 
وی در ادامه با انتقاد از این موضوع که پرسپولیس بزرگ تر ندارد گفت: زمان ما به شهرستان ها می رفتیم و پول می گرفتیم و یک بزرگ تر مثل علی پر.ین و یا محمد مایلی کهن پول ها را تقسیم می کرد و بچه ها آنها را به بزرگتری قبول داشتند الان بزرگ تر پرسپولیس کیست؟
 
عربشاهی افزود: در این ماجرا سرپرست تیم نقش مهمی دارد. سرپرستی فقط  این نیست که کنار دست برانکو بنشیند و لیست بازیکنان را بدهد باید در این جور مواقع مانع اعتصاب و حاشیه شود. البته باز هم می گویم که باشگاه هم باید تعهدات خود به بازیکنان را  عملی کند. پرسپولیس امسال تیم خوبی است و می تواند پس از مدت ها قهرمان شود. بازیکنان کاری نکنند که هواداران دلسرد شوند. 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)