هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، بازی با تراکتور و سپاهان نقش مهمی در قهرمانی سرخپوشان خواهد داشت.

عباس آقایی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس بعد از شکست دادن نفت مسجدسلیمان گفت: بردی که پرسپولیس برابر سپاهان به دست آورد شرایط روحی بازیکنان را بهتر کرد و همین موضوع باعث شد تا پرسپولیس با یک نتیجه خوب نفت مسجدسلیمان را شکست بدهد. معمولاً پیروزی در بازی‌های بزرگ روح تیم را بالا می‌برد و هنگامی که پرسپولیس صدر جدول را از دست داد نیاز مبرمی داشت تا در اصفهان سپاهان را شکست بدهد و شانس خودش را برای قهرمانی در جام حذفی بیشتر کند و البته امیدهایش را برای قهرمانی در لیگ برتر افزایش دهد.

وی در ادامه در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر خاطر نشان کرد: بدون شک پرسپولیس شانس خوبی دارد، ولی نمی‌توان از سپاهان و استقلال هم به سادگی عبور کرد، چون فاصله امتیازی این سه تیم با یکدیگر بسیار نزدیک است. من معتقدم بازی با تراکتور و سپاهان نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس خواهد داشت خصوصاً بازی با سپاهان که یک حریف مستقیم برای پرسپولیس محسوب می‌شود. بدون شک برد پرسپولیس در تبریز می‌تواند این تیم را برای بازی با سپاهان از لحاظ روحی در بهترین شرایط ممکن قرار دهد.

آقایی همچنین راجع به انتقادهایی که از فدراسیون فوتبال بابت تأخیر در انتخاب سرمربی تیم ملی صورت گرفته است، تصریح کرد: اتفاقاتی که در چند روز گذشته رخ داد اصلاً مناسب نبود و به هیچ عنوان فدراسیون نباید کار را به اینجا می‌کشاند که نام برخی از مربیان ایرانی مطرح شود و در نهایت آنها انصراف بدهند. ما نباید شأن تیم ملی را پایین بیاوریم و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود. فدراسیون باید در سکوت کارش را جلو ببرد و در نهایت یک مربی مناسب را برای تیم ملی انتخاب کند.

وی در پایان درباره شانس موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ما در حال حاضر به هیچ عنوان با تیم‌هایی مثل استرالیا‏، کره جنوبی، ژاپن و حتی عربستان قابل قیاس نیستیم و بدون شک در جام ملت‌های آسیا و با حضور چنین تیم‌هایی کار سختی خواهیم داشت. متأسفانه فوتبال ایران با مشکلات زیادی روبه‌روست و همین موضوع باعث شده سال‌ها در آسیا قهرمان نشویم و در جام جهانی هم به دور حذفی صعود نکنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)