مرجع خبری پرسپولیس : صحنه هایی که برنامه 90 از اتفاقات آخرین روز لیگ برتر فوتسال به نمایش گذاشت برای هواداران پرسپولیس که همواره پرچمدار فوتبال پاک بوده اند به هیچ عنوان قابل درک نیست.

 

در حالی که سکوت محمدرضا حیدریان در روزهای اخیر بر شائبه غیرعادی بودن شکست سنگین و غیرقابل قبول سرخپوشان مقابل گیتی پسند اصفهان افزود، تصاویری که برنامه 90 از اتفاقات آخرین روز لیگ برتر فوتسال پخش کرد هواداران میلیونی این باشگاه را در شوک و حیرت فرو برد.

 

اظهار خوشحالی بازیکنانی که پیراهن تیم بزرگ «پرسپولیس» را به تن کردند و در قبال حفظ شان و منزلت این نام بزرگی و تاریخی مسئولیت عظیمی بر دوش داشتند در قبال قهرمانی عجیب گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال همچنان در باورمان نمی گنجد، جایی که دروازه بان تیم فوتسال پرسپولیس به صراحت می گوید اگر نمی خواستیم، گیتی پسند قهرمان نمی شد!

 

تیمی که نه شایسته نام باشگاه نتیجه گرفت ، نه شان و منزلت این نام بزرگ را حفظ کرد دلیلی برای ادامه فعالیت و بازی با احساسات هواداران ندارد. حتی اگر شائبه تبانی در هفته پایانی لیگ فوتسال را نادیده بگیریم، تیمی که تحت عنوان پرسپولیس در مسابقات حاضر می شود و با 11 گل مقابل تیم نوکیسه اصفهان تن به شکست می دهد همان بهتر که نشانی از آن در لیگ برتر فوتسال وجود نداشته باشد.

 

ما هنوز به خاطر داریم ماجرای انتقال کاپیتان تیم ملی فوتسال را به جمع پرسپولیسی ها در ابتدای فصل که در نهایت با دور زدن باشگاه و هواداران با قراردادی رنگین تر سر از همین تیم گیتی پسند درآورد که حالا به قول خود بازیکنان پرسپولیس ، با راه دادن سرخپوشان قهرمان کثیف لیگ برتر فوتسال لقب گرفت.

 

هنوز به خاطر داریم کشمکش های بی پایان مربیان تازه به دوران رسیده برای رسیدن به نیمکت «پرسپولیس» و مصاحبه های دور از شان و رنگارنگ در روزنامه ها و رسانه های ورزشی!

 

حال از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می پرسیم با حمایت از این تیم چه دستاوردی جز لکه سیاه در تاریخ باشگاه پرسپولیس به دست آوردید؟ آیا بهتر نیست با منحل کردن تیم ، آن هم همین امروز ضمن حفظ منزلت نام بزرگ پرسپولیس؛ اندکی از سیاهی های موجود را کم رنگ و رضایت هواداران دل شکسته را فراهم کنید؟

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / استفاده از این خبر تنها با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)