اگر دایی قهرمان جام حذفی شود

 مرجع خبری پرسپولیس : دایی در دوران بازیگری به آقای رکورد معروف شد. مردی که بیشترین گل ملی را در سطوح دنیا به ثمر رسانده و بیشترین بازی ملی را برای تیم ملی ملی کشورمان انجام داده است و در مجامع بین‌المللی سمبل فوتبال ایران و حتی آسیا محسوب می‌شود.

 

بازیکن بزرگی که در عرصه مربیگری هم به نظر می‌رسد می‌خواهد به رکوردهای جدیدی دست یابد. نکته حائز اهمیت در مورد دایی اینکه او دستیار هیچ مربی بزرگ و کوچکی نبوده و کارش را از سرمربیگری سایپا شروع کرد.

 

او جانشین ورنر لورانت آلمانی در جمع نارنجی‌پوشان شد و توانست با این تیم قهرمان ایران شود تا در اولین حضورش در میادین به عنوان مربی به افتخاری بزرگ دست یابد. دایی فصل بعد یعنی در لیگ هفتم حرفه‌ای با سایپا به مقام یازدهم لیگ رسید که به هیچ عنوان برای او رتبه مطلوبی نبود اما بازگشت به لیگ ایران برای او باز هم با قهرمانی همراه بود.

دایی پس از حضور در سایپا به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب و مشغول به کار شد که روزهای خوبی در  تیم ملی در انتظارش نبود و پس از قبول شکست مقابل عربستان در تهران، از کار برکنار شد و 9 ماه خانه‌نشین شد اما پرسپولیس تیمی نبود که راه را برای رسیدن او به آرزوهایش هموار کرد. دایی که اواخر لیگ نهم حرفه‌ای هدایت سرخپوشان تهرانی را قبول کرده بود در نهایت قهرمان جام حذفی شد تا ثابت کند می‌تواند تبدیل به مربی بزرگی هم بشود.

 

 

لیگ دهم حرفه‌ای برای او خوشایند نبود چراکه هر روز با حاشیه‌ای جدید جنگید و در نهایت نتوانست به آنچه که لیاقتش را داشت، برسد. مشکلاتی که برای در پرسپولیس ایجاد شد، دایی را از قهرمانی در لیگ برتر و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا دور کرد اما مردی که همواره از شرایط سخت پیروز و سربلند بیرون آمده یک بار دیگر موفق شد و تیمش را به فینال جام حذفی رسانده است. جایی که می‌تواند برای او افتخار جدیدی به همراه داشته باشد و نام او را در تاریخ پرسپولیس به عنوان کسی که در 2 فصل متوالی قهرمان جام حذفی شده جاودانه کند.

 

اگر علی دایی بتواند ملوان را در بازی رفت و برگشت شکست دهد و قهرمان جام حذفی شد به یک رکورد خیره‌کننده دست خواهد یافت و او در 3 سال مربیگری‌اش در رده باشگاهی 3 قهرمانی با سایپا و پرسپولیس به نام خودش ثبت خواهد کرد که آمار بسیار جالبی خواهد بود. او یک سال و نیم هدایت سایپا و یک سال و نیم هدایت پرسپولیس را برعهده داشته و توانسته در 3 سال کاری، 3 جام را بدست آورد که می‌توا ند او را به عنوان یک مربی کاملا موفق مطرح کند البته قهرمانی احتمالی او در جام حذفی امسال برای دایی ارزش خاصی دارد چراکه در طول فصل مشکلات زیادی برایش درست کردند و آرامش او را به هم زدند و به همین دلیل این قهرمانی مزه دیگری برای شهریار فوتبال ایران خواهد داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)