صادق درودگر در مورد اظهارات امیر عابدینی  مدیرعامل باشگاه داماش گیلان که گفته بود برای تیم هم استانی ما در 7 مسابقه 6 پنالت

ی گرفته‌اند، گفت: هر چقدر تجربه و سابقه مدیریتی ما بیشتر می‌شود انتظار این است که از ادبیات فاخرتر و مناسب‌تری استفاده کنیم. زمانی که حسین هدایتی من را برای مدیرعاملی باشگاه ملوان انتخاب کرد سه خواسته از من داشت. تلاش در حوزه فرهنگی، تلاش در حوزه ساختارسازی و درآمدزایی و تلاش در زمینه فنی. در همین راستا همواره سعی کرده‌ام احترام دیگران را حفظ کنم و خارج از حیطه مسئولیتم حرفی نزنم.

 وی ادامه داد: این شکل صحبت‌های همکار خوب من، مدیرعامل محترم داماش گیلان مسئولانه نیست. اگر برای ملوان 6 پنالتی در 7 مسابقه گرفته‌اند باید بگویم 4 پنالتی ما به اذعان کارشناسان داوری گرفته نشده است. از 6 پنالتی اعلام شده به سود ملوان که به شهادت همه برنامه‌های ورزشی تلویزیونی صحت آن توسط کارشناسان تایید شد، فقط یک خطای پنالتی در دیدار با صبا خارج از محوطه جریمه اتفاق افتاده که آن پنالتی هم در تعیین نتیجه بازی تاثیری نداشت و قبل از آن پنالتی ما پیروز میدان بودیم ضمن اینکه در همان دیدار یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد و هیچ اعتراضی هم نداریم.

 درودگر تصریح کرد: به داور، شخصیت و جایگاهش احترام می‌گذاریم و اشتباهات داوری را اشتباه انسانی می‌دانیم مانند اشتباه بازیکنان، مربیان و مدیران که در ذات فوتبال است. تیم‌های مقابل ما در هیچ یک از دیدارها هم به هیچکدام از این پنالتی‌ها اعتراض نکرده‌اند ولی اکنون آقای عابدینی به جای پرداختن به مشکلات  تیم خود و خوردن شش و پنج گل و چرایی آن فرافکنی می‌کند و به تیم هم استانی خود می‌پردازد که از ایشان با این همه سابقه مدیریتی انتظار نداشتم.

 وی عنوان کرد: از عابدینی انتظار دارم در حیطه فعالیت‌های خودش و تیم داماش اظهار نظر کند. سؤال من این است آیا ایشان مسئول کمیته داوران است؟ آیا کارشناس داوری هستند؟ آیا مدعی العموم فوتبالند؟ جعفر کاشانی با آن همه سابقه، تیمسار نوآموز، دادکان، علی پروین و سایر پیشکسوتان فوتبال ادعای پدری معنوی فوتبال را ندارند.

 مدیرعامل باشگاه ملوان افزود: از عابدینی که سال‌ها در فوتبال حضور داشته‌اند، فوتبالیست‌ و استاندار بوده می‌خواهم در حوزه  فعالیت خود تلاش کند. دوست گرامی و برادر بزرگ من، یک ده آباد بهتر از صد شهر ویران است. من اعتقاد دارم اکثریت قریب به اتفاق داوران ایرانی با شرافت هستند و تلاش می‌کنند بهترین قضاوت‌هایشان را انجام بدهند و نباید آنها را زیر سؤال ببریم.

 درودگر با اشاره به وضعیت باشگاه داماش گیلان گفت: اگر عابدینی در حوزه مدیریتی به من نصحیت یا توصیه‌ای کند آن را با گوش جان می‌شنوم اما بهتر است هر کسی در حوزه خود مسئولیت پذیری داشته و شجاعانه با مشکلات خود مواجه شود. ما نباید به مسائلی که به ما ارتباطی ندارد ورود پیدا کنیم.

 مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به برگزاری بازی‌های نوجوانان آسیا در تهران گفت: من از همه عزیزان علاقمند فوتبال که امکان حضور برایشان فراهم است دعوت می‌کنم برای تماشای دیدارهای نوجوانان آسیا به ورزشگاه بیایند و تیم ملی ایران و مربیان فهیم این تیم را حمایت کنند. من هم برای تشکر از زحمات‌شان و عرض خسته نباشید و حمایت تیم ملی نوجوانان و بویژه  سه بازیکن ملوانی تیم ملی به استادیوم محل برگزاری خواهم رفت و آرزو می‌کنم به جام جهانی صعود کنیم.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)