پرسپولیس نیوز :  رامین رضائیان در حالی به پرسپولیس پیوست که سرخپوشان آغازی کند در فصل نقل وانتقالات لیگ برتر داشته واز این حیث هم مورد انتقاد قرار گرفته وحتی امروز گروهی از طرفداران این باشگاه در اعتراض به این نحوه یارگیری ونگرانی ناشی از قوی بسته نشدن تیم فوتبال پرسپولیس مقابل درب این باشگاه متحصن شدند.

رضائیان متولد اول فروردین در سمسکنده ساری است. اودر روز اول فروردین امسال 25 ساله شد.

رامین رضائیان توسط کی روش به تیم ملی دعوت شده وبا تیم ملی در جام ملتهای 2015 حضور یافت.او در این مدت 3 بازی رسمی برای تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داده است.

رضائیان از نفراتی هستند که بعد از حضور در تیم راه آهن به تیم پرسپولیس پیوستند.گروهی از این نفرات در تاریخ فوتبال ما عبارتند از:رضا وطنخواه،ابراهیم آشتیانی، کاظم سید علیخانی، فرشاد پیوس،ناصر محمدخانی،غلامرضا فتح آبادی،علیرضا محمد، امید عالیشاه، علی علیپور،رضا خالقی فرو…

رامین رضائیان در تیم های شهرداری ساری، شن سای تهران، صبای قم و راه آهن بازی کرده است و پرسپولیس پنجمین تیم رسمی فوتبال اوست.

رامین رضائیان 18 گل رسمی در لیگ به ثمررسانده که 9 گل از این تعداد در لیگ سال گذشته بوده است. رامین رضائیان که  پست واقعی او دفاع راست است در لیگ سال گذشته 9 گل یعنی بیشتر از بهترین گلزنان پرسپولیس یعنی مهدی طارمی و.. به ثمررسانده است. رامین رضائیان بیشتر از همه مدافعان لیگ کشور گل زده بود.در آخرین بازی بین پرسپولیس وراه آهن که در روز 24 فروردین صورت گرفت و2-2 تمام شد،گل اول تیم راه آهن  را رامین رضائیان به ثمررساند.

رامین رضائیان در 3 بازی ملی خود در بازی برابر عراق که دوستانه انجام شد در ترکیب اصلی تیم ملی حضور داشت. او در هیچ کدام از تیم های ملی پایه حضور نداشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)