مرجع خبری پرسپولیس : او البته این بار خودش هم از تجزیه و تحلیل آنچه ثانیه هایی پیش بر زبان رانده بود عاجز ماند و با لبخندی بر لب ، گزارش نوبرانه اش را خاتمه داد!


خیابانی که در این سال ها همواره با افاضات و اظهارات عجیب و غریب سوهان روح فوتبالدوستان ایرانی بوده، این بار و در جریان بازی پرسپولیس و الغرافه هم نتوانست نمایشی جز آنچه قابل تصور بود ارائه کند.

 

حیرت آور نیست که جواد خیابانی در حالی که دقایقی چند از زمان مسابقه سپری نشده و سرخپوشان پایتخت با 2 گل از حریف قطری در دوحه پیش هستند، برای کاپیتان سابق آبی پوشان که در ترکیب الغرافه قرار دارد آرزوی موفقیت کند و پیروزی 5-1 چند سال قبل نماینده قطر را به رخ فوتبالدوستان ایرانی بکشد!

 

مردی که البته پیشتر در حین گزارش بازی ها برای تزریق هیجان بینندگان تلویزیونی آن ها را به کف زدن دعوت کرده بود و از تابش باران در ورزشگاه آزادی گفته بود، دقایقی پس از پایان مسابقه پرسپولیس و الغرافه و در شرایطی که تصاویر گل های به ثمر رسیده سرخپوشان در حال پخش بود با هیجان از ورود توپ به دروازه سرخپوشان سخن می گفت!


او البته این بار خودش هم از تجزیه و تحلیل آنچه ثانیه هایی پیش بر زبان رانده بود عاجز ماند و با لبخندی بر لب ، گزارش نوبرانه اش را خاتمه داد!


حیرت آور اینکه خیابانی این بار در تشخیص رنگ پیراهن بازیکنان دو تیم هم در تصاویر آهسته ای که در آن لحظات در حال پخش بود، مستاصل ماند و متوجه رنگ قرمز پیراهن گلزن سرخپوشان ، غلامرضا رضایی نشد تا با هیجانی که همواره سعی می کند در گزارش ها به مخاطب تزریق کند، از ورود توپ به دروازه نماینده ایران استقبال کند!


برای او که چلسی را شهری در مجاورت لندن می داند، گویی اعصاب و روان مخاطب تلویزیونی یک جزیره خوش آب و هوا برای جولان دادن است.


خیابانی البته سال ها پیش هم در جریان گزارش یک بازی از لیگ برتر انگلیس و در زمان پخش تصاویر دیوار دفاعی ، از گل شدن ضربه کاشته خبر داده بود، غافل از اینکه تصاویری که پیش چشم او قرار می گرفت مطابق رسم ممیزی های رایج در تلویزیون، 10 ثانیه با تاخیر به گیرنده فوتبالدوستان ایرانی می رسید!


مطلبی که سال ها پیش گوشه ای از گاف های همیشگی آقا جواد را در برگرفته بود و از طریق مرجع خبری در اختیار مخاطبان قرار گرفت ، خود گویای عمق زیاد فاجعه در این باره است!


خیابانی البته همچنان خودش را صاحب سبک می داند و ظاهرا رابطه دوستانه ای با سایر مفسران ورزشی از جمله عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی ندارد، نکته ای که در این میان همچنان جلب توجه می کند ، اینکه رسانه ملی هیچ واکنشی در قبال انتقادات بی پایان دوست داران فوتبال در قبال گزارش های نوبرانه برخی گزارشگران ورزشی نشان نمی دهد!


اینکه فوتبالدوستان ایرانی تا چه زمانی باید تاوان شنیدن تنها گزارش خاطره انگیز آقا جواد در ملبورن که به رسم روزگار و به واسطه اتفاقی تکرار ناشدنی در ذهن ها باقیست بپردازند و شنونده گزارش های خنده بازاری او در جریان بازی هایی اینچنین حساس باشند، سئوالی است که پاسخ آن همچنان مجهول است!

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)