مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که برخی خبرگزاری ها با انتشار اخبار کذب حضور مصطفی دنیزلی در پرسپولیس را منتفی می دانند، از این باشگاه خبر می رسد مربی ترک تبار جدی ترین گزینه هدایت سرخپوشان است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از چراغ سبزی که مصطفی دنیزلی یک شنبه شب به مسئولان باشگاه پرسپولیس نشان داد، مذاکرات طرفین شکل جدی تری به خود گرفت تا جایی که شنیده می شود این مربی برای انجام مذاکرات نهایی روز پنجشنبه به تهران سفر می کند.

 

ظاهرا دنیزلی از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواست چند روزی به او فرصت دهند تا همسرش را برای زندگی در ایران متقاعد کند. او که به واسطه دوستی با مدیر شبکه تلویزیونی ترکیه مشکل قراردادش را با این شبکه تا حدودی زیادی حل کرده است تمایل زیادی دارد تا کار ناتمام خود را با پرسپولیس به اتمام برساند اما عدم توافق بر سر برخی جزئیات قرارداد از جمله حدود اختیارات سرمربی، مذاکرات را طولانی کرده است.

 

مدیربرنامه های دنیزلی با تایید مذاکره مجدد با باشگاه پرسپولیس می گوید: در دور قبلی مذاکرات دنیزلی به دلیل آنکه پرسپولیس در کورس لیگ و جام حذفی قرار داشت و استیلی مشغول کار بود پاسخ منفی داد اما شرایط امروز این تیم متفاوت است و سرخپوشان سرمربی ندارند به همین خاطر دنیزلی اعلام کرد شرایط حالا فرق می کند و مذاکرات طرفین از سر گرفته شد.

 

مدیربرنامه های دنیزلی ادامه داد: من از مذاکره باشگاه با گزینه های دیگر مطلع هستم و این موضوع را به دنیزلی انتقال دادم. ما به باشگاه پرسپولیس حق می دهیم که موازی با مذاکرات خود با دنیزلی گزینه های دیگری را هم زیر نظر بگیرد. البته از باشگاه بشیکتاش هم تماس هایی برای همکاری مجدد برقرار شده اما پیشنهاد پرسپولیس جدی تر است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)