پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال نفت تهران که با پیشنهادهای پرسپولیس و تراکتورسازی مواجه شده است گفت: فعلا تصمیمی نگرفته‌ام و می‌خواهم برای انتخاب تیم فکر کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم.
 

احمد آل‌نعمه در خصوص وضعیتش برای فصل آینده، بازی های تیم‌ملی‌ در جام‌جهانی، بحث ماندن یا جدایی کی‌روش و مسائل مختلف دیگر به سوالات  پاسخ می‌ دهد.

 

بالاخره قرار است برای فصل بعد چه تصمیمی بگیری؟

فعلا چیزی معلوم نیست. وقتی در برزیل بودم چند باشگاه با مدیربرنامه‌هایم صحبت کردند. روز گذشته هم به صورت اتفاقی رسول خطیبی را در هتل آزادی دیدم که او پیشنهاد داد به تراکتورسازی بروم. من هم گفتم که اولویتم نفت است و اول وضعیت این تیم را مورد بررسی قرار خواهم داد.

  با توجه به جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس، قصد نداری به این تیم بروی؟

پیشنهادهایی دارم ولی هنوز تصمیم نگرفتم چون باید با مدیر برنامه‌هایم صحبت کنم و  از طرفی پیشنهادها را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهم.

  ظاهرا پیشنهاد پرسپولیس چندان برایت هیجان انگیز نیست؟

اینطور نیست. پرسپولیس تیم بزرگی است و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند. من دوست دارم شاگرد دایی باشم و کار کردن با او لذت بخش است. با این حال هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و  نمی‌دانم شرایط چگونه خواهد شد.

  در مورد بحث ماندن و جدایی کی‌روش چه صحبتی داری؟

او مربی بسیار دلسوز و با شخصیتی است و مردم ایران را دوست دارد. کی‌روش با فرهنگ ایرانی آشنا شده و کارنامه‌اش مشخص است. من معتقدم او باید بماند و از طرفی جام ملت‌های آسیا هم نزدیک است. همه ما چیزهای زیادی از او یاد گرفتیم.

  از اینکه در جام‌جهانی بازی نکردی چه حسی داری؟

همین که چنین فضایی را تجربه کردم خیلی خوب بود. به هیچ عنوان ناراحت نیستم که بازی نکردم و افتخار می‌کنم که جزو 23 بازیکن تیم‌ ملی‌ بودم.

  تیم‌ ملی‌ مستحق صعود بود؟

فکر می‌کنم این شایستگی را داشتیم. مقابل آرژانتین خیلی بدشانسی آوردیم و در ثانیه‌های آخر گل خوردیم و از طرف دیگر داور پنالتی را نگرفت. مقابل آرژانتین خیلی خوب مقاومت کردیم ولی متاسفانه مسی کار خودش را کرد. با این حال باید بگویم چیزی از شایستگی‌های تیم‌ملی‌ و کی‌روش کم  نمی‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)