پرسپولیس نیوز : شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به منظور رفاه حال تماشاگران برگزاری شهرآورد فوتبال پایتخت خدمات رسانی ویژه ای را در روز جمعه ۲۷ فروردین ماه در نظر گرفته است.

 با توجه به برگزاری شهرآورد بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس که در ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۷ فروردین جاری و در ورزشگاه آزادی انجام می شود شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ۴۰۰ دستگاه اتوبوس را برای انتقال تماشاگران از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی در نظر گرفته است.

تماشاگران می‌توانند با ناوگان خطوط سامانه های تندرو مستقر در پایانه آزادی به میادین انقلاب اسلامی، امام حسین(ع)، تهرانپارس، خراسان، خاوران، صادقیه، پونک و دانشگاه علوم تحقیقات عزیمت کنند.

بر اساس اعلام سازمان اتوبوسرانی، شرکت واحد اتوبوسرانی خطاب به تماشاگران این مسابقه درخواست کرد؛ با توجه به اینکه بهترین اتوبوس های موجود برای تکریم تماشاگران به کارگرفته شده است انتظار می رود مانند همیشه خدمتگزاران خود را با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس‌های اعزامی برای ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

 

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران از آمادگی کامل این ناوگان برای جابه‌جایی هرچه بهتر تماشاگران بازی استقلال و پرسپولیس در روز جمعه ۲۷ فروردین ماه خبر داد.

احسان مقدم ضمن بیان این مطلب افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای تسهیل در جابه جایی تماشاگران فوتبال هشتاد‌ودومین شهرآورد پایتخت انجام شده است.

وی ادامه داد: در این روز شرکت بهره‌برداری مترو تهران اقدام به اعزام قطارهای فوق‌العاده در فواصل زمانی معین خواهد کرد تا تماشاگران بتوانند به راحتی در مسیر رفت و برگشت از ورزشگاه آزادی از ناوگان قطار شهری استفاده کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو، مقدم در ادامه با اشاره به اینکه تمامی قطار‌ها در ایستگاه ورزشگاه آزادی توقف دارند، افزود: اعزام قطارهای فوق العاده در خط ۵ مترو تا پایان جابه جایی تماشاگران فوتبال ادامه خواهد داشت تا از ازدحام جمعیت در ایستگا‌ه‌ها جلوگیری شود.
 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)