پرسپولیس نیوز : تیم های پرسپولیس و ملوان در حالی امشب رو در روی هم قرار می گیرند که تا به امروز 22 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته اند.

هر چند در دیدار های گذشته برتری در مجموع با پرسپولیسی ها است اما آمار و ارقام نشان می دهد، ملوانان همیشه رقیب سرسختی برای قرمزپوشان پایتخت بوده اند.

در 22 مصاف گذشته، پرسپولیس 7 بار موفق به شکست ملوان شده و این در حالی است که ملوانی ها 6 بار مقابل حریف پایتخت نشین خود طعم پیروزی را چشیده اند. در این میان 9 بازی دو تیم هم نتیجه ای بهتر از تساوی نداشته است.

در اینجا بد نیست بدانید در مصاف های گذشته این دو تیم روی هم رفته 59 توپ از خط دروازه ها عبور کرده که در این زمینه هم برتری با پرسپولیسی ها بوده است. سهم پرسپولیس از این 59 گل، 31 گل بوده و این در حالی است که سهم ملوانان 28 گل بوده است.

بهترین پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان، برد 4 بر یک بوده و در مقابل، بهترین برد ملوان مقابل پرسپولیس، پیروزی های دو بر صفر بوده است.

پرسپولیسی ها در بازی برگشت فصل گذشته، بعد از 9 بازی نبردن ملوان، مقابل این تیم پیروز شدند و طلسم شکنی کردند.

 

البته این ها سوای آمار جام حذفی است که در آن قاطع ترین نتیجه مربوط به شکست شش بر صفر ملوان برابر پرسپولیس در بازی فصل گذشته جام حدفی می باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)