خبرگزاری پرسپولیس : پرسپولیس و فجرسپاسی در هفته نوزدهم لیگ برتر برای بیست و هشتمین بار به مصاف هم می روند.

پرسپولیس و فجرسپاسی از سال 77 تاکنون 27 بار در دیدارهای رسمی با هم روبرو شده اند که همه این بازی ها در چارچوب لیگ بوده است. در این بازی ها، 10 برد برای پرسپولیس و 6 برد برای فجرسپاسی رقم خورده و 11 بازی نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. پرسپولیس 48 گل وارد دروازه تیم سپاسی کرده و در مقابل 36 گل نیز دریافت کرده است.

در 13 بازی به میزبانی فجرسپاسی در حافظیه، پرسپولیس 4 بار و سپاسی 2 بار پیروز شده اند و 7 بازی نیز به تساوی انجامیده است. نکته جالب اینکه فجر در تهران 4 بار مقابل پرسپولیس پیروز شده، اما در شیراز فقط 2 بار این تیم را برده است! در آخرین رویارویی دو تیم در شیراز، پرسپولیس 2-1 و با گل های وحید هاشمیان و کریمی پیروز شد. آن دیدار اولین بازی پرسپولیس در دوران مدیریت محمد رویانیان بود.

محمود یاوری برای هفتمین بار با تیم فجرسپاسی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.

یاوری که کهن سال ترین مربی حال حاضر لیگ برتر است، اولین بار در سال 1352 با تیم ذوب آهن به مصاف پرسپولیس رفت و تا امروز با 12 تیم مختلف مقابل پرسپولیس صف آرایی کرده است.

در مجموع 33 بازی مقابل پرسپولیس، یاوری 5 برد و 14 تساوی و 13 باخت بدست آورده است. چهار برد او در چهار فصل اخیر رقم خورده ؛ از جمله در دو بازی آخر سپاسی با پرسپولیس او در 6 بازی که سرمربی تیم سپاسی مقابل پرسپولیس بوده است، 2 برد و 3 تساوی و یک باخت کسب کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)