انصاری فرد : در پرسپولیس ما تصمیم گیرنده نیستیم

باقري: پرسپوليس به جز هوادار چيز ديگري ندارد 

مرجع خبری پرسپولیس : از هواداران مي‌خواهم كه تيم پرسپوليس را حمايت كنند. آنها بايد بپذيرند كه فوتبال 90 دقيقه است و بايد تا آخر در انتظار نشست

پرسپوليس در حال حاضر به جز هوادار چيز ديگري ندارد كه اين نگران‌كننده است
كريم باقري كاپيتان تيم پرسپوليس علاوه بر مطلب بالا درباره وضعيت اين روزهاي تيمش گفت: من اعتقاد دارم كه دیگر تنها عامل موفقيت تيم‌ها تماشاگران آنها نيستند، ما نبايد خودخواهانه عمل كنيم،‌ما بايد بپذيريم كه همه تيم‌ها زحمت مي‌كشند و هزينه مي‌كنند تا موفق باشند، پس نبايد انتظارات بي‌جا از يك تيم داشت . باقری گفت: در شرايط فعلي ليگ باید بپذیریم كه تيم‌هاي ديگر نيز سرمايه‌گذاري كرده‌اند تا هم خوب فوتبال بازي كنند و هم خوب نتيجه بگيرند و اين نکته قابل توجهی است.
كريم باقري درباره مشكلات مالي كه این روزها گریبان مربيان اين تيم و بازيكنان آن را گرفته است،‌گفت: متاسفانه چنين مشكلي وجود دارد. من امسال و سال گذشته بايد بابت طلب‌هايم 250 ميليون تومان مي‌گرفتم كه از اين مبلغ تنها 50 ميليون آن را به من داده‌اند. البته اين مشكل من تنها نيست، بلكه مشكل مجموعه تيم فوتبال پرسپوليس است.
كاپيتان تيم پرسپوليس در ادامه گفت:

متاسفانه در فصل جديد تعداد بازيكنان جواني كه به تيم پرسپوليس اضافه شده اند بسيار زياد است، اما آنها بازي‌هايي را كه پيش از اين در تيم‌هايشان انجام مي‌دادند را نتوانستنه اند تا امروز در تيم ما انجام دهند و همين مسئله براي ما مشكل‌ساز شده ، چرا كه بازيكنان جديد نياز به هماهنگي بيشتري دارند، چيزي كه هنوز به دست نيامده، اما اميدوارم در آينده‌اي نزديك اين اتفاق بيفتد.
كريم باقري گفت: از تيم سال گذشته پرسپوليس، امسال تنها پنج بازيكن در تركيب تيم قرار دارند و بقيه بچه‌ها هنوز براي هماهنگي با قبلي‌ها نياز به زمان بيشتري دارند.
كاپيتان تيم پرسپوليس در مورد اينكه چرا پنالتي‌هاي پرسپوليس را او مي‌زند، علي‌رغم اينكه قبلا اعلام كرده بود كه ديگر پنالتي نخواهد زد گفت: من اصراري براي زدن ضربه پنالتي نداشتم، اما وقتي آقاي كرانچار، از من خواست تا ضربات پنالتي را بزنم من هم پذيرفتم و تا زماني كه پنالتي خراب نكنم اين كار را ادامه خواهم داد.
كريم باقري درباره اعتراض اين روزهاي هواداران نسبت به عملكرد پرسپوليس گفت: حق با آنهاست، اما من از هواداران مي‌خواهم كه تيم پرسپوليس را حمايت كنند. آنها بايد بپذيرند كه فوتبال 90 دقيقه است و بايد تا آخر در انتظار نشست.
باقري درباره احتمال حضور دوباره‌اش در تيم ملي گفت:‌اگر من زماني تصميم به بازگشت به تيم ملي را گرفتم تنها به خاطر علي دايي بود كه از من خواست و من هم پذيرفتم،‌اما در شرايط كنوني و با توجه به سني كه من دارم فكر مي‌كنم همه تلاش خودم را بايد براي موفقيت پرسپوليس به كار ببندم

 

انصاری فرد : در پرسپولیس ما تصمیم گیرنده نیستیم!

در تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال تصميم‌گيرنده و تامين‌كننده، سازمان تربيت‌بدني است و ما كوچك‌ترين نقشی را در اين خصوص نداريم

مشكلات اين روزهاي پرسپوليس باعث شده است تا عباس انصاري‌فرد مديرعامل اين تيم روزهاي دشواري را بگذراند. او در روزهايي كه فشار زيادي را بر روي خود تحمل كرده و مي‌كند، علي‌رغم ميل باطني‌اش به برنامه نود رفت و حرف‌هايي را به زبان آورد كه شايد پيش از اين هرگز اين حرف‌ها را از زبان او نشنيده بوديم.
عباس انصاري‌فرد در ابتدا، حرف‌هايش را با يك جمله طعنه‌آميز آغاز كرد و گفت: در تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال تصميم‌گيرنده و تامين‌كننده، سازمان تربيت‌بدني است و ما كوچك‌ترين نقشی را در اين خصوص نداريم.
انصاري‌فرد از مسائل ديگري هم پرده برداشت. آنجا كه با صراحت گفت: ما مشكلات پشت پرده بسياري داشتيم. در آن زمان شيطنت‌هايي صورت گرفت‌ كه ما نتوانيم با مربيان و بازيكنان مورد نظر خود قرارداد ببنديم.
تاپ‌مولر در ابتدا 1500 هزار يورو مي‌خواست كه ما اين مبلغ را به 800 هزار يورو تقليل داديم اما نمي‌دانم كه چه اتفاقي افتاد كه او ترجيح داد به ایران نيايد.
كرانچار را هم براي يك سال با مبلغ 400 هزار يورو به ايران آورديم. البته با مربيان ديگري هم صحبت كرده بوديم. با آقاي برانكو صحبت كرديم كه ايشان پس از اين‌كه موافقت خودشان را اعلام كردند، تهديد شدند و نيامدند. با اولگ بلوخين در دبي صحبت كرديم كه متاسفانه در روز‌ آخر گفت‌وگو موضوع لو رفت و برخي از دوستان در همان زمان با او تماس گرفته و به نوعي راي او را زدند. او در روز آخر به ما گفت: بندي را به قرارداد من اضافه كنيد تا هر وقت كه من خواستم بتوانم ايران را ترك كنم و البته ما موافق این موضوع نبودیم. با آقاي كرانچار هم در دبي صحبت‌هايي را انجام داديم و پس از عقد قرارداد ايشان به تهران آمدند و همه اين مسائل باعث شد تا انتخاب سرمربي براي تيمي چون پرسپوليس اندکی دير شود.
انصاري‌فرد در ادامه گفت: تيم ما با توجه به شرايط آن روزهاي جامعه دیر بسته شد تا ما ديرتر از بقيه تيم‌ها تمرينات خودمان را شروع كنيم. البته جذب بازيكنانمان خوب و به موقع بود. ما وضعيت بازيكنان را در كميته فني بررسي مي‌كرديم و با موافقت آنها با بازيكنان قرارداد مي‌بستيم. در مورد اشپتیم آرفي و نحوه بستن قرارداد و گرفتن عكس يادگاري با پيراهن قرمز در يكي از توليدي‌هاي ورزشي هم بايد بگويم آرفي شرايط خاصی داشت. خيلي از تيم‌ها با مبالغ بیشتر به دنبالش بودند و ما براي اينكه خيال همه را راحت كرده باشيم او را برده و با پيراهن قرمز پرسپوليس در مقابل دوربين قرارداديم تا خيال همگان راحت شود.
انصاري‌فرد در مورد اعتراض اين روزهاي هواداران نسبت به عملكرد او در پرسپوليس گفت: مقصر اصلي همه اين مسائل رسانه‌ها هستند، اما درباره برخي شبهات كه در خصوص جذب بازيكنان شما به آن اشاره كرديد، بايد بگويم كه ما تمامي بازيكناني كه به خدمت گرفتيم با نظر اعضاي كميته فني باشگاه یعنی آقایان همایون بهزادی، حمید جاسمیان، محمد رضا زادمهر و محمود خوردبین بود. ما نظر آنها را به هيات مديره مي‌داديم و سپس به جذب بازيكنان مورد نظر دست مي‌زديم. ما بايد بپذيريم كه هوادار از پرسپوليس انتظار بازي خوب و کسب نتيجه مطلوب دارند، كاري كه ما بايد آن را انجام دهيم.
انصاري‌فرد در مورد دادن اولتيماتوم به سرمربي تيم پرسپوليس گفت: اگر ما با كميته فني و آقاي كرانچار مي‌نشينيم و جلساتي را برگزار مي‌كنيم، اين به خاطر همان خواسته به جايي است كه هواداران از ما دارند و ما نيز بايد پاسخگوي آنها باشيم. حال بعضي‌ها اسم اين موارد را اولتيماتوم مي‌گذارند اين ديگر نظر آنهاست.
انصاري‌فرد در ادامه در خصوص دلايلي كه باعث عدم حضور علي كريمي در پرسپوليس شد، گفت: ما تمام تلاش خودمان را انجام داديم تا علي كريمي با پرسپوليس باشد. علي كريمي هم دلش مي‌خواست كه بماند. ما يك ماه قبل از پايان فصل نقل و انتقالات با وی جلسه گذاشتيم. در آن جلسه علي كريمي هم اظهار تمايل كرد كه در تيم ما بماند، اما هر دو ما به نوعی رو دست خورديم تا اين كار صورت نگيرد. در اين بین كساني حضور داشتند كه دلشان نمي‌خواست اين اتفاق برای پرسپولیس بيفتد. ما تا ساعت 10 شب روز آخر نقل و انتقالات هم منتظر حضور علي كريمي شديم، اما او نيامد تا ما بدون او تيم را ببنديم.
انصاري‌فرد در خصوص مشكلاتي كه بين او و حسين هدايتي مطرح مي‌شود، گفت: مشكل خاصي نبود، آقاي هدايتي تقاضايي از سازمان تربيت بدني داشتند كه چون موافقت نشد، ايشان هم از پرسپوليس رفتند تا به تيم خودشان استيل آذين برسند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)