پرسپولیس نیوز : رییس سازمان خصوصی سازی گفت: مصوبه هیات واگذاری را برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گرفته و آگهی مزایده آنها اول دی ماه امسال منتشر می شود.

میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی روز سه شنبه در جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان افزود: صورت های مالی استقلال آماده و امضا شده است، ولی صورت مالی پرسپولیس تا هفته آینده امضا خواهد شد.

وی همچنین از همکاری وزارت ورزش و جوانان برای تسریع در واگذاری این دو باشگاه تشکر کرد.

در این جلسه که امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری باشگاههای پرسپولیس و استقلال نیز حضور داشت، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تحت هر شرایطی باید تا آخر امسال دو باشگاه سرخابی واگذار شوند، زیرا در بودجه سال آینده برای این دو باشگاه بودجه پیش بینی نشده است.

این جلسه با درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برای پاسخ به سوال نمایندگان در باره تغییرات در سطح برخی فدراسیون های ورزشی، واگذاری باشگاههای استقلال و پرسیولیس و همچنین حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شده بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان این نشست گفت: سوالات سه نماینده از محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برای بررسی بیشتر در این کمیسیون، مسکوت ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)