پرسپولیس نیوز : بعد از تغییر و تحولات سرمربی در تیم فوتبال پرسپولیس باید دید که آیا کمیته فنی این باشگاه فعالیت خود را از سر می‌گیرد یا خیر؟

 پس از روی کار آمدن حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس این احتمال وجود دارد که کمیته فنی این باشگاه که چند وقت پیش فعالیتش متوقف شده بود، دوباره فعالیت خود را آغاز کند.

در ابتدای فصل هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت تا کمیته فنی را برای تیم فوتبال پرسپولیس تشکیل دهد اما علیرضا رحیمی با این مسئله مخالفت کرد و این موضوع را دخالت در کار سرمربی می‌دانست. اتفاقاً از همین جا بود که اختلافات بین علیرضا رحیمی و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بالا گرفت و در نهایت منجر به برکناری او شد.

نکته جالب اینجاست که حسین عبدی، دستیار اول حمید درخشان پیش از این به عنوان رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد و بارها نسبت به اینکه چرا این کمیته فعالیت خاصی ندارد، معترض شده بود. از سوی دیگر حمید درخشان نیز چندین دوره سابقه عضویت در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را داشته و نسبت به نوع فعالیت این کمیته انتقادهایی داشته است. حالا با این شرایط باید دید که آیا درخشان و عبدی در کسوت سرمربی و مربی پرسپولیس می‌پذیرند که کمیته فنی دوباره شکل بگیرد یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)