نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش برای یک مرخصی ۱۰ روزه و حل یکسری مسائل و مشکلات شخصی به پرتغال رفته و به زودی به کشورمان بازخواهد گشت.

به گزارش فارس ، هادی آیت‌اللهی  ضمن تکذیب قهر کارلوس کی‌روش با فدارسیون فوتبال آن هم به دلیل اختلافات به وجود آمده بین او و سازمان لیگ تاکید کرد: من چنین موضوعی را تکذیب می‌کنم. آقای کی‌روش به مدت 10 روز به پرتغال رفته و به زودی به ایران بازخواهد گشت تا امور مربوط به تیم ملی را پیگیری کند. انشاالله او به زودی کارخود را پرقدرت با تیم ملی دنبال می‌کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص توافق این فدراسیون با یک اسپانسر برای حمایت از تیم ملی خاطر نشان کرد: یک توافقاتی با یک شرکت داخلی انجام شده و هنوز چیزی امضا نشده است و قرار است به زودی قرارداد رسمی امضا شود و آقای ترابیان صحبت‌های لازم را در این ارتباط انجام خواهند داد.

آیت اللهی در پاسخ به این سوال که آیا پول اسپانسر در حدی است که مشکلات فدراسیون فوتبال را برطرف کند، گفت: این اسپانسر تا حدی از هزینه‌های فدراسیون مربوط به پرداخت حق و حقوق مربیان را جبران می‌کند، اما برای بقیه هزینه‌های فدراسیون در حال رایزنی هستیم تا از طرق مختلف آنها را تامین کنیم.

وی با اشاره به جلسه علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش با صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: امیدوارم صالحی امیری در پست وزارت ورزش موفق باشد.او تازه نفس است و انشاالله نفس‌شان گرم باشد و کمکی به فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون فوتبال بکنند تا آنها از لحاظ مالی نیز شارژ شوند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت:واقعیت این است که ما هر زمانی که یک دل و یک زبان بودیم تیم ملی توانسته نتایج خوبی بگیرد و حالا هم باید عزم خود راجزم کنیم و بخواهیم در جام جهانی حضور پرقدرتی داشته باشیم و نتیجه لازم را در جام جهانی بگیریم. ما نمی‌خواهیم فقط در مسابقات جام جهانی حضور داشته باشیم بلکه هدفمان این است که تیم ملی قدرتمندی را در این رقابت‌ها داشته باشیم و بتوانیم توانایی فوتبال خود را به رخ جهانیان بکشیم.

وی افزود: خوشبختانه سرمربی تیم ملی هم در این ارتباط برنامه‌های لازم را ارائه داد و انشاالله با عملیاتی شدن این برنامه‌ها نتایج لازم را در جام جهانی خواهیم گرفت.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه حقوق کی‌روش 9 ماه عقب افتاده است، خاطرنشان کرد: برای چندماه حقوق کی‌روش عقب افتاده ولی منابع لازم تهیه شده است و در حال فراهم کردن شرایط واریز دلاری آن به حساب کی‌روش هستیم. یک مقدار بحث تحریم‌ها وجود دارد انشاالله این موضوع را برطرف خواهیم کرد تا کادر فنی تیم ملی هم بدون هیچ‌گونه دغدغه کار خود را ادامه دهند.

آیت‌اللهی در پاسخ به این سوال که تیم ملی در آینده‌ای نزدیک بازی دوستانه‌ای خواهد داشت، گفت: کی‌روش از فدراسیون خواست که قبل از مسابقه برابر تایلند از سری رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا یک دیدار تدارکاتی برگزار کنیم و ما منتظر هستیم که او از سفر پرتغال برگردد و در خصوص شرایط تیم حریف تدارکاتی با او صحبت کنیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چه برنامه‌هایی برای حضور تیم ملی و همچنین هواداران در جام جهانی دارند، گفت: قرار است در این ارتباط ستادی در فدراسیون تشکیل شود و در این ستاد ارگان‌ها و وزارتخانه‌های مختلفی دخیل خواهند بود تا در نهایت با یک برنامه ویژه‌ای پا به مسابقات جام جهانی بگذاریم.

آیت‌اللهی درخصوص اینکه برخی‌ها فدراسیون فوتبال را به دلیل عدم تامین هزینه‌های تیم ملی «بی عرضه» خوانده بودند، اظهار داشت: به هر حال افراد آزاد هستند صحبت بکنند ولی واقعیت با صحبت‌هایی که برخی‌ها انجام می‌دهند، زمین تا آسمان فرق دارد، ما در فدراسیون فوتبال باید واقعیت‌ها را در نظر بگیریم و نمی‌توانیم به مردم دروغ بگوییم. چرا که فردا روزی باید پاسخگوی مسائل باشیم. متاسفانه امروزه بسیاری به دروغ مسائل را مطرح می‌کنند و واقعیت‌های موجود بسیار دور است. اما ما سعی می‌کنیم آنچه را که واقعیت است را به مردم بگوییم و تمام تلاش خود را برای تامین هزینه‌های فدارسیون و تیم ملی انجام خواهیم داد.

نایب رئیس فدارسیون فوتبال با بیان این مطلب که با نظر کارلوس کی‌روش بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی در نظر خواهیم گرفت، تصریح کرد: در این ارتباط آقای نبی به عنوان دبیر کل فدراسیون بیشتر در جریان هستند و امور مربوط به بازی‌های تدارکاتی تیم ملی را ایشان پیگیری می‌کنند.

آیت‌اللهی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید شرایطی را فراهم بکنیم تا تیم ملی با یک آرامش درجام جهانی ظاهر شدیم و مشکلات این تیم را با تلاش خود برطرف کنیم. ما بسیار امیدوار هستیم بعد از صعود مقتدرانه به جام جهانی، حضور مقتدرانه‌ای هم در این رقابت‌ها داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)