پرسپولیس نیوز : نائب رئیس فدراسیون فوتبال از بازگشت کارلوس کی‌روش تا پایان هفته جاری خبر داد.

هادی آیت اللهی با اشاره به برنامه‌های تیم ملی فوتبال کشورمان برای آماده سازی در راه جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: برنامه‌های ریز کارلوس کی‌روش برای تیم ملی پس از بازگشت وی به تهران مورد بررسی و اجرایی خواهد شد.

کارلوس کی‌روش تا پایان هفته به ایران می‌آید و ما با حضور وی جلسه‌ای را برای آماده سازی تیم ملی خواهیم داشت.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هنوز دیدار تدارکاتی تیم ملی با گابن قطعی نشده است، خاطر نشان کرد: در این ارتباط هنوز ابلاغیه‌ای به ما نرسیده است و مذاکراتی از سوی فدارسیون فوتبال با کشور گابن انجام نشده است اما در این ارتباط باید نظر کارلوس کی‌روش را جویا شویم بعد از آن بازی‌های تدارکاتی که وی لازم دارد را تلاش خواهیم کرد تا برگزار کنیم. اما آنچه که مسلم است تیم ملی به بازی‌های تدارکاتی به خصوص مقابل تیم‌های بزرگ نیاز دارد.

آیت اللهی در خصوص اینکه آیا در روزهای اخیر ملاقاتی با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان داشتم، گفت: نه ما با آقای عباسی دیداری نداشتیم و بحثی هم نبوده که در این چند روز به ملاقات ایشان برویم اما اگر آقای کفاشیان صلاح بداند در روزهای آینده ملاقاتی آقای عباسی خواهیم داشت.

آیت اللهی در خصوص نشست علی کفاشیان با کلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من در این نشست حضور نداشتم اما طبق اطلاعاتی که به دست آوردم نشست خوبی بوده و در خصوص نقطه نظراتی که طرفین پیرامون اتفاقات روز فوتبال داشتند بحث و گفت و گو شده است. ما امیدواریم خروجی این نشست‌ها برای فوتبال کشور و تیم ملی مفید باشد.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اسپانسر فدارسیون فوتبال برای حضور در جام جهانی اظهار داشت: چهارشنبه هفته گذشته جلساتی در کمیته بازاریابی فدارسیون فوتبال برگزار شد و این کمیته در حال بررسی هستند با چه اسپانسرهایی قرار داد ببندند. آنها تلاش می‌کنند بهترین اسپانسر را برای تیم ملی و رفع مشکلات فدراسیون فوتبال جذب کنند تا در نهایت بخشی از مشکلات مالی فدارسیون فوتبال توسط اسپانسرها رفع شود.

آیت اللهی با تاکید بر این موضوع که سخت پیگیر بلوکه شدن مبلغ یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار دلاری هستند که از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال تعلق گرفته اما به دلیل تحریم‌ها هنوز به دست فدراسیون فوتبال نرسیده است اظهار داشت: ما بسیار امیدواریم که این مشکل انشاالله به زودی زود حل شود چرا که از طریق قانونی آن را پیگیری کرده و می‌کنیم. انشاالله شرایطی فراهم شود که این پول به حساب فدارسیون واریز شده و ما با آن بخشی از برنامه‌های خود را پیاده کنیم.

آیت اللهی در خصوص اینکه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را به دلیل بدهی‌هایش از ثبت قرارداد بازیکنانش جلوگیری کرده بود و حالا چگونه این بازیکنان این باشگاه قرارداد خود را در هیئت فوتبال ثبت کردند اظهار داشت: در این ارتباط باید کمیته انضباطی نظر دهد چون کمیته انضباطی در این ارتباط احکامی را صادر کرده بود و باید دید چگونه اجازه داده باشگاه پرسپولیس قرارداد بازیکنانش را در هیئت فوتبال ثبت کند. این احتمال وجود دارد تدابیری را در این ارتباط اندیشیده و شاید تعهدی از مدیریت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی‌ها گرفته است. اما به طور یقین آنچه که مسلم است این که کمیته انضباطی در جریان ثبت قراردادهای بازیکنان پرسپولیس در هیئت فوتبال بوده است.

وی افزود: این رویه در مورد باشگاه استقلال هم رعایت می‌شود چرا که این باشگاه به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا شرکت کند.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر این موضوع که مجمع فدارسیون فوتبال در شهریور ماه برگزار خواهد شد گفت: دوستان در تلاش هستند تا سازمان لیگ برتر حسابرسی و تراز مالی خود را ارائه دهند و ما کارهایی که مربوط به فدارسیون فوتبال است را انجام دهیم و انشاالله در شهریور ماه مجمع فدارسیون فوتبال را برگزار خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)