صدرنشينى در هفته پايانى ليگ را مى خواهيم

مرجع خبری پرسپولیس : تساوى مقابل پاس همدان باعث شد تا بازيكنان پرسپوليس از سوى على دايى مورد اعتراض قرار بگيرند. پرسپوليس با تساوى مقابل پاس از كورس صدرنشينى با ذوب آهن ۲ امتياز فاصله گرفت و حالا اين تيم در هفته  بعدى ليگ ميهمان شهردارى تبريز خواهد بود.

مصاحبه شكورى را بخوانيد:

 

• پرسپوليس در حالى بازى را با تساوى به پايان رساند كه تماشاگران شاهد فوتبال جذابى از اين تيم نبودند.
ما در نيمه اول فوق العاده كار كرديم. نميه دوم هم با اينكه بد بوديم اما چند موقعيت صد در صد گل داشتيم كه متاسفانه از دست رفت.ما بايد در همان نيمه اول كار را تمام مى كرديم اما روى غفلت تيمى، ۳ امتياز را به راحتى از دست داديم.

 

• قبول دارى پرسپوليس از دقيقه ۷۰ به بعد كم آورد؟
– ما فوتبال خوبى در نيمه دوم ارائه نداديم اما با اينحال باز هم موقعيت داشتيم. اميرحسين فشنگچى و مجتبى زارع ۲ موقعيت صد در صد داشتند كه اگر اين ۲ گل مى شد حالا اين انتقادات وجود نداشت.

 

• تماشاچيان پرسپوليس نيز به شدت از اين نتيجه ناراضى بودند.
به هرحال تماشاچيان در بازى هاى داخل خانه از ما انتظار برد دارند. با اين وجود معتقدم هنوز ابتداى فصل است و فرصت براى جبران داريم. ضمن اينكه به هرحال پاس هم فوتبال خوبى ارائه داد و مهم اين است كه ما نتيجه را مساوى كرده ايم و نباخته ايم.

 

• كم آوردن بازيكنان از دقيقه ۷۰ به بعد موضوعى است كه دايى طى روزهاى اخير شديداً به آن اعتراض كرده. نظرت در اين خصوص چيست؟

– ما در نيمه اول بازى هايمان عالى هستيم خصوصاً در بازى مقابل پاس.
ضمن اينكه به نظر من هيچ تيمى نمى تواند در نيمه اول مثل ما فوتبال بازى كند. در خصوص اينكه بازيكنان از دقيقه ۷۰ به بعد كم مى آورند من نمى توانم نظر بدهم اما مى توانم بگويم از كنار اين نكته كه بازيكنان ما ۷۰ دقيقه عالى كار مى كنند هم نبايد به راحتى گذشت.

 

• از عملكرد خودت در اين بازى راضى هستى؟
– فكر مى كنم به لحاظ مدت زمانى كه در بازى بودم عملكرد بدى نداشتم. من ۲۰ دقيقه در زمين بودم و به نظر خودم بد كار نكردم.

 

• با اين تساوى، ۲ امتياز از ذوب آهن عقب افتاديد.
– درست است اما هنوز اول فصل است. ما به دنبال صدرنشينى در طى ليگ نيستيم و تنها صدرنشينى هفته پايانى ليگ را مى خواهيم. مطمئن باشيد با روندى كه تيم دارد اين اختلاف امتياز را جبران مى كنيم و به صدر هم بر مى گرديم.

 

• اين هفته به مصاف شهردارى تبريز خواهيد رفت. اين بازى را چطور مى بينى؟
– براى ما تفاوت چندانى ندارد كه حريفمان چه كسى است. ما در هر بازى براى كسب ۳ امتياز به ميدان مى رويم و در اين بازى هم براى شكست شهردارى آن هم در زمينش به ميدان مى رويم. ۳ امتياز اين بازى اهميت زيادى براى ما دارد و فكر مى كنم كسب ۳ امتياز مقابل شهردارى، ما را درصدر جدول نگه خواهد داشت و به كورس صدرنشينى برخواهيم گشت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)