مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم شكورى مدافع جوان تيم پرسپوليس كه در طول رقابت هاى ليگ فرصت حضور در تركيب تيمش را پيدا نكرده بود، توانست در تورنمنت چهارجانبه امارات براى اين تيم به ميدان برود و نمايش قابل قبولى از خود ارائه بدهد. گفت وگو با وى را بخوانيد:


تورنمنت امارات چطور بود؟ بالاخره توانستى در اين بازى ها فرصت بازى كردن را پيدا كنى؟
اين تورنمنت حكم بازى تداركاتى را براى ما داشت و باعث شد هم من و هم ساير بچه هايى كه در طول مسابقات ليگ فرصتى براى بازى كردن پيدا نكرده بوديم، بتوانيم خودمان را به كادر فنى به خصوص كرانچار نشان بدهيم. اميدوارم در بازى هاى ليگ هم براى پرسپوليس به ميدان بروم و خودم را به تركيب تيم تحميل كنم.


در رابطه با فينال اين تورنمنت براى ما صحبت كن. قضاوت يك طرفه داور باعث شد نتيجه را واگذار كنيد؟
مسئولان مسابقات با توجه به جايزه اى كه براى قهرمان اين مسابقات در نظر گرفته بودند نمى گذاشتند جام را از خانه آنها خارج كنيم اما خوشبختانه مقابل الاهلى كه تيم قهرمان فصل گذشته امارات بود به پيروزى رسيديم و ناكامى بازى قبل را جبران كرديم.
با توجه به بازى هايى كه در اين مدت انجام داديد از لحاظ بدنى آماده بازى با ذوب آهن هستيد؟


من خودم كه كاملاً آماده هستم. فكر مى كنم با توجه به اينكه كرانچاربازى ها را به طور يكسان بين بچه ها تقسيم كرد و به هر بازيكن يك نيمه بازى رسيد فشار زيادى به ما وارد نشده است و مشكلى براى انجام اين بازى نداريم.
پرسپوليس مى تواند در خانه ذوب آهن نتيجه را به نفع خود تمام كند؟
پرسپوليس يكى از مدعيان اصلى قهرمانى مى باشد. شك نكنيد كه ما براى گرفتن ۳ امتياز به ميدان خواهيم رفت چراكه با بردن ذوب آهن به صدر جدول مى رويم. بازى آسانى را در اصفهان پيش رو نخواهيم داشت اما تمام تلاش خود را براى به دست آوردن پيروزى انجام خواهيم داد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)