پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه ذوب اهن گفت: ما نداریم دو میلیارد به یک بازیکن بدهیم.

خسرو ابراهیمی در پایان جلسه باشگاه های بدهکار لیگ اظهار داشت: ما اعتراضاتی به برخی بدهی هایمان داشتیم اما قرار شد نماینده مان بیاید و یکی یکی پرونده ها را بررسی کنیم. باید نه طلبکارها ناراضی باشند و نه بدهکارها. شرایط را باید به گونه ای پیش ببریم که همه چیز حل شود.

وی ادامه داد: من از فدراسیون فوتبال خواهشم این است که قانون سقف قرارداد را دوباره اجرا کند. الان قیمت پایه بازیکنان مشخص نیست. ما نداریم دو میلیارد به یک بازیکن بدهیم. آن زمان فقط باشگاه های خلافکار، مشکل ساز می شدند اما حالا همه باشگاه ها بالای سقف پول می دهند.

مدیرعامل ذوب آهن درباره ماجرای میلاد زنیدپور تصریح کرد: زنیدپور مشکلش حل شده است و در ذوب آهن می ماند. مساله او جدی نبود.

او درباره ماجرای شکایت ذوب آهن از پیام صادقیان خاطرنشان کرد: صادقیان یکسال دیگر با ما قرارداد داشت اما طی توافقی که با پرسپولیسی ها داشتیم  مبلغی از قرارداد این بازیکن به ما پرداخت شد.

ابراهیمی در پایان درباره وضعیت قاسم حدادی فر افزود: حدادی فر نمی دانست خدمت سربازی در قراردادش محاسبه نمی شود و مبلغی که از پرسپولیس دریافت کرده بود را به آنها عودت دادیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)