مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس، تیمی بسیار قدرتمند است، ولی از هر لحاظ از تیم‌های دیگر در آسیا ضعیف‌تر است.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، در مورد چهارمین قهرمانی پیاپی سرخ‌پوشان تهرانی اظهار داشت: عزم قهرمانی در وجود همه بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس وجود داشت و در چنین تیمی فعل خواستن به خوبی صرف شده است.

وی افزود: در ذهن بازیکنان، انجام کار‌های به خوبی دیکته شده و به همین خاطر در چند سال اخیر، پرسپولیس به قهرمانی رسیده است. من سال‌ها در این تیم کار کردم و بابت این موفقیت‌ها بسیار خوشحال هستم. دوست دارم قهرمانی‌های مکرر پرسپولیس را به همه تبریک بگویم.

از دستیار پیشین علی پروین در پرسپولیس، در خصوص شرایط آینده سرخپوشان هم سوالی پرسیدیم که این طور پاسخ داد: بدون شک اگر برای فصل آینده، شالکه اصلی تیم باقی بماند و چند بازیکن برای تقویت پرسپولیس به لیست یحیی گل‌محمدی اضافه شوند، این تیم می‌تواند برای سال آینده هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد و به روند قهرمانی‌هایش ادامه دهد. برای رسیدن به موفقیت، یکسری اصول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که حفظ ترکیب و اسکلت اصلی تیم، یکی از این اصول به شمار می‌رود.

ابراهیمی در نهایت گفت: تیم فعلی پرسپولیس، تیمی بسیار قدرتمند است، ولی باید قبول کنیم از هر لحاظ از تیم‌های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا ضعیف‌تر است. با این حال باید امیدوار باشیم پرسپولیس فعلی که بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد، بتواند در ادامه بازی‌ها، چه در لیگ و همچنین جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، بهترین نمایش را داشته باشد و جام‌های بیشتر کسب کند. پرسپولیس از فاکتور‌های لازم برای موفقیت و قهرمانی برخودار است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)