پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس حضور یافت.

منصور ابراهیم‌زاده که در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس حضور یافته بود، درباره علت حضور خود در ورزشگاه کارگران اظهار کرد: فقط آمده‌ام بعضی از دوستان قدیمی خودم را ببینم و با آنها صحبت کنم. وقتی که راجع به فوتبال صحبت می‌کنیم، درباره یک کار گروهی حرف می‌زنیم که می‌تواند در جامعه بسیار تاثیرگذار باشد. در فوتبال بازیکنان بزرگی داشتیم و داریم که به نظر من باید بیشتر از اینها کنار هم جمع شوند.

او ادامه داد: این گونه برنامه‌ها که بازیکنان قدیمی کنار هم جمع می‌شوند و یک بازی نمادین برگزار می‌کنند، بیشتر از هرچیزی تاثیرش روی روحیه خود این بازیکنان قدیمی است. به اعتقاد من تاثیرات مثبت این بازی‌ها بیشتر در بحث سلامتی خود این بازیکنان است. آنها می‌دانند که فراموش نشده‌اند و همچنان در یادها هستند. ممکن است آنها باحضور در این بازی‌ها بعد از چند سال از حال و هوای یکدیگر باخبر شوند.

ابراهیم‌زاده همچنین گفت: شرایطی که در دهه 60 بود، با الان فرق می‌کند. سرعت و قدرت فوتبال و همچنین فضایی که در بازی به وجود می‌آمد، با فوتبال کنونی بسیار فاصله داشت. در آن زمان بازیکنان بیشتر روی بحث دوستی و رفاقت کنار یکدیگر کار می‌کردند و به هیچ عنوان مسائل مالی اهمیت نداشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)