سرمربی تیم راه‌آهن سورینت گفت: باید پرسید که چرا داور بازی ما با پرسپولیس تغییر کرد.

به گزارش فارس ، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پس از پایان بازی تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که در این مسابقه تمام شرح وظایفی که از آنها می‌خواستم را به نحو احسن انجام دادند.ما از نظر سازمان تیمی خیلی خوب عمل کردیم و اگر شانس می‌آوردیم و توپ‌های دقایق آخرمان تبدیل به گل می‌شد شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: گلر پرسپولیس روز خوبی را پشت سر گذاشت و توپ‌های خوبی از ما گرفت اما به اعتقاد من در دقیقه 81 روی بهنام برزای صد در صد خطا شد و حتی داور می‌توانست با سید جلال حسینی هم برخورد کند. با این همه به بازیکنانم تبریک می‌گویم که خوب و آگاهانه بازی کردند و نشان دادند که سازمان تیمی یعنی که به تیم پرسپولیس هم بابت کسب این 3 امتیاز تبریک می‌گویم.

سرمربی راه‌آهن در خصوص اینکه نظرتان درباره داوری بازی و سوت‌هایی که زد چه بود افزود: احساسم این است که خطایی روی برزای پنالتی بود و داور می‌توانست با جلال حسینی هم برخورد جدی‌تری کند. این اتفاقات بر نتیجه بازی تأثیر داشت تا کارشناسان و مردم باید در این خصوص نظر بدهند. من قبل از بازی هم به آقایان صفیری و بهروان گفتم که داوری بازی ما فغانی بود چرا او را عوض کردید. این مسائل می‌تواند دنباله‌دار باشد چرا باید داور عوض شود را من نمی‌دانم. بازی ما با پرسپولیس بازی حساسی بود و باید این را در نظر داشت که البرز حاجی‌پور چند وقتی بود که لیگ برتر سوت نزده بود و من نامی از او نمی‌دیدم. اگر بخواهیم این مسائل را حساب کنیم در چند بازی ما از این ناحیه ضربه خوردیم.

سرمربی راه‌آهن سورینت در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او پرسید آیا شما داور را باعث باخت تیمتان می‌دانید؟ گفت: آیا من گفتم داور باعث باخت ما بود؟ گفتم داور روی عدم موفقیت ما تأثیر گذاشت اما نگفتم داور عامل باخت ما بود. شاید اگر بازیکن پرسپولیس را اخراج می‌کرد و برای ما پنالتی می‌گرفت نتیجه فرق می‌کرد.

ابراهیم‌زاده در پایان گفت: من نمی‌دانم که باشگاه برای عوض شدن داور اقدامی انجام داده یا نه و من در جریان این موضوع نیستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)