پرسپولیس نیوز :  پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: آینده باشگاه را تاریک می‌بینم و اگر اقدام درست و زیربنایی صورت نگیرد، پرسپولیس نیز مانند پاس نابود می‌شود.

ابراهیم آشتیانی درباره وضعیت تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه چند سال است که چنین رویه ای در پیش گرفته شده و هیچ کسی هم پاسخگو نیست؛ پرسپولیس بدهکاری زیادی دارد و در چنین شرایطی حتی بخش خصوصی هم برای ورود به اداره آن ریسک نمی کند. درست است که حرف از برخی ها برای خرید پرسپولیس زده شده، اما واقعیت این است که پرسپولیس خریدار ندارد.

 

وی در ادامه افزود: من یکی از کسانی بودم که از ابتدای تاسیس پرسپولیس در این باشگاه حضور داشتم، در واقع ما بودیم که پرسپولیس را درست کردیم و حالا با مشاهده چنین اوضاعی در باشگاه، واقعاً زجر می کشیم، مثل کسی هستیم که خانه اش در حال نابودی است، اما نمی تواند کاری انجام بدهد.

 

بازیکن سال های دور تیم ملی تصریح کرد: پرسپولیس در حال نابودی است و کسی هم وجود ندارد که به دادش برسد. در ورزش ایران درآمدزایی معنا ندارد و به همین دلیل بخش خصوصی تمایلی به ورود نشان نمی دهد. آینده تاریکی را برای تیم محبوبم متصورم و اگر اقدام زیربنایی و درستی صورت نگیرد، پرسپولیس هم مثل پاس تهران نابود خواهد شد.

 

آشتیانی درباره هفته پایانی لیگ برتر گفت: متاسفانه شرایط فنی تیم ها تعریفی ندارد و نمی توان در این مدت خیلی کوتاه باقی مانده نیز کار زیادی انجام داد، بنابراین کار کردن روی مسائل روحی و روانی موثرترین راه برای موفقیت است. برای مثال چهره گل محمدی آرامش را به بازیکنانش در زمین مسابقه منتقل می کند و نتیجه اش نیز صدرنشینی نفت تهران می شود. به نظرم نفت تهران و فولاد شانس های اول و دوم قهرمانی هستند و یکی از آنها جام را بالا سر خواهد برد.

 

وی با اشاره به تساوی دیرهنگام پرسپولیس مقابل راه آهن بیان کرد: پرسپولیس با استرس بازی می کرد و همین مسئله بلای جانش شد و این تیم را از قهرمانی دور کرد. تیمی که استرس داشته باشد، نمی تواند کاری انجام بدهد. البته اشتباه تاکتیکی نیز وجود داشت و در مجموع این دو عامل شانس قهرمانی سرخپوشان را کمتر کرد. امیدوارم در هفته پایانی نتایج به نفع پرسپولیس رقم بخورد تا حداقل دل میلیون ها هوادار از قهرمانی این تیم خوشحال شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)