ابراهیم اسدی اظهار داشت: پرسپولیس و سپاهان، حساس‌ترین بازی فصل را پیش رو دارند ولی شرایط برای تیمی که به حساسیت کمتری دامن بزند، بهتر خواهد بود، چون حساسیت‌ها فشار را روی بازیکن زیاد می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی پیش روی سرخپوشان گفت: سپاهان همیشه تیمی بود که خواسته است برابر پرسپولیس عرض اندام کند. طبعا در یک بازی خانگی تفکر پیروز شدن دارند. از سوی دیگر پرسپولیس به ویژه بعد از بازی‌های موفق در لیگ قهرمانان، از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی است. کوچینگ دو مربی بسیار سرنوست ساز خواهد بود و فکر می‌کنم پرسپولیس ابزار لازم را در اختیار دارد ولی باید در نظر گرفت، فوتبال بازی لحظه‌ها هم هست.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی خود از شرایط پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکل پرسپولیس گل نزدن بود که الان شرایط بهتر شد. عیسی آل‌کثیر به ویژه بعد از گلی که زد، در حال بازگشت به فرم سابق خودش است. شهریار مغانلو هم خوب نشان داد. البته به نظر من آنها به هماهنگی بیشتر نیاز دارند که بازی به بازی بیشتر خواهد شد و کادرفنی هم حتما در این مدت روی چارچوب‌شناسی کار می‌کند.

ابراهیم اسدی درباره این که بعضی عنوان می‌کنند سرنوشت لیگ در این دیدار رقم می‌خورد و برخی هم این حرف را اغراق‌آمیز می‌دانند، تصریح کرد: در این که بازی مهمی است، شکی نداریم. به هر حال، پیروزی هر تیم، یک فاصله امتیاز ایجاد می‌‎کند ولی این طور نیست که بخواهیم سرنوشت لیگ را به این بازی گره بزنیم. بالا بردن حساسیت می‌تواند نتیجه عکس بدهد چون فشار را روی بازیکن و کادر فنی بیش از حد می‌کند. فشار بیش از حد می‌تواند باعث اشتباه شود و در چنین دیدارهایی، گاهی تیمی برنده است که کمترین اشتباه را داشته باشد. هر تیمی که روال عادی‌تری داشته باشد، از این جهت شرایط بهتری دارد. هر تیمی که حساسیت را زیاد کند، ممکن است لطمه ببیند. پرسپولیس باید از تجربه بازیکنانش و سیاست کادر فنی خود استفاده بهینه کند.

بازیکن اسبق سرخپوشان همچنین درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان افزود: پرسپولیس در سه سال گذشته، دو بار به فینال آسیا رسیده است. این مساله به تیم شخصیت و اعتماد به نفس خاصی داد ولی از سوی دیگر فشار و سطح توقعات را بالا برد. باید بین این دو، تعامل برقرار شود. البته جای افسوس است که به خاطر شرایط کرونا، هواداران نمی‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند. این مساله برای مجموعه‌ای چون پرسپولیس که بیشترین هوادار را دارد و به حضور آنها خو گرفته است، ضربه محکم و سنگینی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)