پرسپولیس نیوز : سرمربی جدید تیم تراکتورسازی گفت:به دنبال این هستم تا موفق تر از قبل باشم.

منصور ابراهیم زاده درباره حضورش در تراکتورسازی برای فصل آتی اظهار داشت:از حدود دو هفته پیش با مسولان تراکتورسازی وارد مذاکره شدم.دیدگاههای ما و مسولان تراکتور به هم نزدیک بود و در نهایت منجر به توافق شد.

وی درباره بحث حضورش در پرسپولبس عنوان کرد:بحث حضورم در پرسپولیس فقط از سوی مسولان این باشگاه مطرح شد.در کربلا که بودم،رویانیان تماس گرفت و به من گفت می توانیم نام شما را به عنوان یکی از گزینه ها در هیات مدیره مطرح کنیم یا نه که من به احترام هواداران پرسپولیس قبول کردم.البته تا به الان سکوت کردم اما باید بگویم که هیچ مذاکره رسمی و جدی با پرسپولیسی ها انجام ندادم  و این بحث فقط در حد حرف بود.

ابراهیم زاده ادامه داد:من قبل از اینکه به کربلا بروم با زینی زاده به توافقات اولیه رسیده بودم و فقط به خاطر هواداران پرسپولیس مخالفتی با طرح نامم نکردم.

وی تاکید کرد:از اینکه برای مردم تبریز کار خواهم کرد خوشحالم و این موضوع برای من یک افتخار است.تراکتورسازی تیم بزرگی است و امیدوارم بتوانیم نام این تیم را در آسیا هم مطرح کنیم.هر چند که هواداران تراکتور حمایت خود از تیمشان را قبلا به رخ آسیا کشیدند.به کمک آنها نیاز داریم و با حمایتشان می توانیم موفقیت های زیادی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتورسازی را می تواند مثل ذوب آهن به فینال لیگ قهرمانان آسیا هدایت کند یا نه گفت:من به دنبال این هستم تا موفق تر از قبل باشم.

ابراهیم زاده درباره اینکه آیا به قهرمانی آسیا می اندیشد اظهار داشت:وقتی می گویم می خواهم موفق تر از قبل باشم یعنی اینکه هدفم قهرمانی در آسیا است .البته این کار برنامه می خواهد، امکانات می خواهد و امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد تا در این راه سخت موفق باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)