پرسپولیس نیوز : منصور ابراهیم زاده گفت: تبریز محلی است برای رشادت، عشق و صفا.

وی درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: من اصلا به پرسپولیس فکر نمی کردم و الان هم نمی کنم. در کربلا که بودم رویانیان تماس گرفت و از من پرسید می تواند نامش را در هیات مدیره به عنوان یک گزینه مطرح کند یا خیر که من جواب مثبت دادم. من هیچ مذاکره ای با پرسپولیسی ها نکردم و این بحثی بوده که در رسانه ها عنوان شده است.
سرمربی پیشین نفت تهران درباره روند مذاکراتش با تراکتورسازی تاکید کرد: من 3، 4 مرتبه با آقای زینی زاده صحبت کرده ام اما هنوز چیزی قطعی نیست. درباره مردم تبریز باید بگویم این شهر محلی است برای رشادت، عشق و صفا که بین مردمانش برای موفقیت افرادی که دوستشان دارند همدلی خاصی وجود دارد. درباره تبریز می توانم بگویم یاشاسین آذربایجان!
ابراهیم زاده درباره اظهارات زینی زاده مبنی بر اینکه منتظر پاسخ او است، خاطرنشان کرد: پس من هم منتظر تماس زینی زاده هستم تا پاسخم را به او بگویم. به هیچ کس هم جز او نمی گویم جوابم چیست.
وی در پایان افزود: از همه آنهایی که حمایتم کردند تا امروز چند پیشنهاد خوب داشته باشم تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم روزی پاسخ محبت هایشان را بدهم.
به نقل از برخی منابع آگاه ،  منصور ابراهيم زاده بالاخره با باشگاه تراکتورسازي به توافق رسيد . منصور ابراهيم زاده بالاخره پس از کش و قوس هاي فراوان براي سرمربيگري با باشگاه تراکتورسازي تبريز به توافق رسيد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)