پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: مطمئن باشید فردا برای دیدن خانواده‌ام به اصفهان می‌روم.

منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی بدون گل نفت تهران مقابل فولاد و از دست دادن سهمیه آسیایی، اظهار داشت: در ابتدا به تیم فولاد و تمام کسانی که برای این تیم زحمت کشیدند از جمله فرکی تبریک می‌گویم اگر فولاد در این جایگاه قرار گرفت حتما شایستگی این را داشته طبیعی بود که در بازی پایانی بعلت حساسیت‌ها بازی فشرده‌ای برگزار شود.

وی ادامه داد: یک گل می‌تواند شرایط بازی را عوض کند و به همین دلیل در اواخر بازی این موضوع برای ما و فولاد سخت بود.

سرمربی نفت تصریح کرد: یک فوتبال باقدرت و منسجم انجام دادیم ما نیاز داشتیم که گل بزنیم و به همین دلیل باید حمله می کردیم و تیم فولاد به دنبال ضد حمله در فضاهای بوجود آمده بود اما این اتفاق رخ نداد و اواخر بازی ما حمله کردیم و آنها به دنبال این بودند که در ضد حمله به گل برسند.

ابراهیم‌زاده تاکید کرد: فوتبال جذابی را شاهد نبودیم زیرا بازی حساسیت داشت، اما تلاش بازیکنانم خوب بود و قابل تحسین است ما در نیمکت با 22 امتیاز در رده‌های نهم، دهم قرار داشتیم اما توانستیم این رتبه را ارتقاء دهیم درحالی که با تیم‌هایی رقابت کردیم که امکانات بالاتری داشتند.

سرمربی نفت اظهار داشت: این بازی برای ما تمام شد از هم اکنون شروع فصل آینده است تا با برنامه‌ریزی بتوانیم با قدرت حاضر شویم من موردی دیگری برای گفتن ندارم و به تمام مردم خوزستان و استان فوتبال خیز کشور تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وضعیتش برای سال آینده مشخص شده و آیا خبر حضورش در اصفهان صحت دارد گفت: مطمئن باشید، فرداشب به اصفهان می‌روم می‌خواهم در کنار خانواده‌ام باشم و به استراحت بپردازم منظورم این است که از هم اکنون فصل آینده شروع می‌شود، باید برنامه‌ریزی داشته باشیم اما اینکه قرار است در چه تیمی حضور داشته باشم هنوز معلوم نیست و با پرسپولیس هم هیچ صحبتی نداشته‌ام.

سرمربی نفت در مورد اینکه آیا مسئولان پرسپولیس به او پیشنهاد دادند گفت: هیچ صحبتی انجام ندادم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)