پرسپولیس نیوز : مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هنوز پیشنهاد عضویت کمیته فنی پرسپولیس را قبول نکرده است.

بیژن ذوالفقار نسب با بیان اینکه عضویت در کمیته فنی پرسپولیس را قبول نکرده است، اظهار کرد: پیشنهاداتی به من شده اما باید جلسه‌ای با مدیر عامل باشگاه بگذارم و بعد از صحبت با مدیرعامل درباره حضورم در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تصمیم گیری می‌کنم.

وی همچنین افزود:‌ کمیته فنی باید واقعی باشد به طوری که در تصمیم‌گیری‌های فنی دخیل باشد. اگر بدانم تصمیم‌گیری‌هایمان موثر نخواهد بود مطمئنا از حضور کمیته فنی انصراف خواهم داد.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که شما پیشنهاد عضویت کمیته فنی پرسپولیس را قبول نخواهید کرد؟ اضافه کرد: قبول یا رد این پیشنهاد هنوز مشخص نیست. باید بگویم 50 درصد احتمال دارد که این پیشنهاد را قبول کنم.

وی درباره دیگر اعضای کمیته فنی گفت: همه‌ی عزیزان افراد خوب و شایسته‌ای هستند که می توانند در مسائل فنی به باشگاه کمک کنند.

 

همچنین  مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس می‌گوید برای عضویت در کمیته فنی این باشگاه با او صحبتی نشده بود.

امیر عابدینی درباره انتخابش در کمیته‌ فنی باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: شما باید نامزد یک مسئولیت شوید تا انتخابتان کنند اما قرار نبود که بنده عضو کمیته‌ فنی باشم و انتخاب من به ناگهان مطرح شده است.

او ادامه داد: قرار بود که اگر می‌خواهیم در این کمیته‌ حضور داشته باشیم بنشینیم با مدیرعامل باشگاه صحبت کنیم و درباره روش‌های کار و شرح وظایف حرف بزنیم. حالا دوستان بزرگواری کرده‌اند و خودشان بدون این که به من بگویند نامم را به عنوان عضو کمیته‌ فنی اعلام کردند.

عابدینی گفت: باید با رحیمی صحبت کنم و ببینم که چه توقعی از من دارد. رحیمی می‌تواند به عنوان مدیرعامل کرکره باشگاه را پایین بکشد و بگوید تیم را یک نفره با دایی قهرمان می‌کنم و نیازی به این نباشد که دور و بر باشگاه شلوغ شود. باید ببینم تز رحیمی چیست. توقع من این است که بدانم من را برای چه وظایفی می‌خواهند. به همین خاطر امروز با رحیمی قرار دارم و باید کاملا درباره جزئیات با هم حرف بزنیم. من دوست دارم که به یکدیگر احترام بگذاریم و این شیوه خیلی درست نیست.

او در پاسخ به این سوال که اگر از وظایف خود مطلع شوید راضی به حضور در کمیته‌ فنی می‌شوید؟ گفت: به من می‌گویند باید یک بار صد منی را برداری. من به بضاعت و قدرت خودم نگاه می‌کنم. اگر ببینم توانایی ندارم عذرخواهی می‌کنم اما یک موقع هست که ما چهار نفر به خودمان نگاه می‌کنیم و می گوییم می‌توانیم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس درباره لزوم تشکیل کمیته‌ فنی برای این باشگاه در مقطع کنونی  گفت: من خودم هر جا که بودم کمیته‌ فنی را تشکیل دادم. این کمیته‌ شرح وظایفی دارد. وظیفه آن دخالت در کار مربی نیست، بلکه تعامل با مربی برای پیشبرد اهداف و ساختار سازی و نوپا کردن باشگاه است. در واقع کمیته‌ فنی برای آینده باشگاه از جمله ساختار تیم‌های پایه برنامه‌ریزی می‌کند. از سویی دیگر کمیته‌ فنی سلکتور باشگاه است، یعنی بازیکنان را انتخاب می‌کند. سرمربی نباید بازیکنان را انتخاب کند، بلکه باید فهرست بدهد و بگوید من بازیکنان ممتاز می‌خواهم و اسم نمی‌برد. این کمیته‌ فنی است که به دنبال جذب بازیکن می‌رود.

او در پاسخ به این سوال که وظایف کمیته‌ فنی با سرمربی پرسپولیس تداخل پیدا نمی‌کند؟ گفت: به هر حال دایی اختیاراتی می‌خواهد. وقتی شما مسئولیتی از یک فرد می‌خواهید باید ابتدا اختیاراتی به او بدهید. تداخل اختیارات هم معنی ندارد و این ممکن است مشکل ساز شود. من در این زمینه حرف زیاد دارم، باید ببینم اصلا می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)