مرجع خبری پرسپولیس :  بالاخره بازارگرمي‌هاي خلعتبري تمام شد، همانطور كه انتظار مي‌رفت اين مهاجم قرارداد خود را با ذوب تمديد كرد تا يك سال ديگر در خدمت اين باشگاه اصفهاني باشد.

 

تا چند روز پيش صحبت از توافق خلعتبري با پرسپوليس و بعد سپاهان بود. پرسپوليس پيشنهادي در حدود 500 ميليون به خلعتبري داده بود و سپاهان با 100ميليون بالاتر يعني مبلغي در حدود 600 ميليون قصد داشت خلعتبري را به تور خود بيندازد. حالا كه خلعتبري قرارداد خود را با ذوب تمديد كرده به نظر مي‌رسد مسوولان اين باشگاه مبلغي بالاتر از سپاهان و پرسپوليس براي او در نظر گرفته‌اند؛ مبلغي كه خلعتبري را مجاب كرد يك سال ديگر با لباس ذوب بازي كند.

 

سال 87 قرارداد خلعتبري 170 ميليون بود، سال 88 اين مبلغ به 430 ميليون ارتقا پيدا كرد و حالا شنيده مي‌شود اين مبلغ افزايش چشمگيري پيدا كرده است و ديروز شايعه شده بود كه از مبلغ سقف قرارداد فدراسيون بسيار بيشتر شده؛ مبلغي كه يك ركورد در ذوب‌آهن محسوب مي‌شود البته نبايد اين ارقام و شايعات را جدي گرفت چرا كه نه با عقل آدم جور در مي آيد و نه با جيب باشگاه ذوب‌آهن.

 

 

 

آنچه مشخص است مسوولان ذوب براي نگه داشتن خلعتبري دست به هر كاري زدند، سر كيسه را شل كردن يكي از كارهاي ذوبي‌ها بود كه در نهايت منجر شد به تمديدقرارداد و پوشيدن دوباره پيراهن ذوب از جانب خلعتبري. در نظر گرفتن اين مبلغ براي خلعتبري بلافاصله حاشيه‌هايي را در باشگاه ذوب به وجود آورد. منصور ابراهيم‌زاده كه درخواست مناسبي براي يك فصل از ذوبي‌ها داشت با ديدن مبلغ قرارداد خلعتبري از اين رو به آن رو شده و گفته مي‌شود به نزديكنان خود گفته كه با اين شرايط نمي‌شود كاركرد.


مدت‌ها است كه اين بحث در فوتبال ايران وجود دارد كه چرا باشگاه‌ها شفاف‌سازي نمي‌كنند و ارقام واقعي قراردادها به صورت رسمي اعلام نمي‌شود. چه خوب مي‌شد باشگاه ذوب‌آهن كه از باشگاه‌هاي منظم، خوب و بابرنامه فوتبال ايران بوده و هست، در اين خصوص تصوير قراردادها را منتشر مي‌كرد تا ديگر به شايعات توجه نكنيم و هرچه مي‌گوييم و مي‌نويسيم بر مبناي سند و مدرك باشد.


البته خوشحال مي‌شويم كه سپاهان، پرسپوليس، استقلال و ساير تيم‌هاي ليگ برتري هم اين كار را انجام دهند.
شايد اين وظيفه فدراسيون فوتبال باشد كه قانوني در اين خصوص وضع كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)