مرجع خبری پرسپولیس : برنامه 90 اين هفته در بخشي به بررسي اشتباهات داوري عليه تراکتورسازي پرداخت اما آنچه در لابه لاي اين بحث جلب نظر مي کرد اشتباهاتي بود که داوران اغلب به سود سپاهان مرتکب شده بودند.

 فراز کمالوند سرمربي تراکتورسازي از اينکه تيمش در 8 بازي از داوري متضرر شده گلايه داشت و با اشاره به صحنه هايي که در برنامه 90 مورد تاييد کارشناسان قرار گرفته خواهان احقاق حق تراکتورسازي بود. دراين ميان فردوسي پور ناخودآگاه به اشتباهاتي که داوران به سود سپاهان انجام داده اند اشاره کرد و حداقل 6 بازي را نام برد. اين ماجرا پس از پايان هفته اول ليگ آغاز شد.
سپاهان پس از شکست هفته اول مقابل استقلال به شدت به داوري معترض شد و نتيجه را محصول اشتباهات داور مسابقه دانست. از آن به بعد داوري ها به سود سپاهان برگشت و آنها توانستند تيم هايي مثل ملوان، صبا ، پاس و تراکتورسازي را با استفاده از سوت هاي اشتباه از پيش رو بردارند. نکته عجيب اين است که در هياهوي انتقاد از کميته داوران امير قلعه نويي که معمولا يکي از منتقدان داوري بوده از مسعود عنايت حمايت کرد و جوانگرايي در داوري را از محصولات تفکر او دانست. ادامه اين روند ترديدهايي را در مورد اشتباهات سهوي داوران به وجود مي آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)