پرسپولیس نیوز : مدیر استعدادیابی آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس گفت: در سفر به بروجن یکی از یکصد نمایندگی مدارس فوتبال پرسپولیس در شهرستان‌ها مورد بازدید قرار گرفت و چند بازیکن مورد ارزیابی قرار گرفتند و مهمترین برنامه آکادمی باشگاه، آموزش مربیان است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، بهنام ابوالقاسم‌پور پس از بازدید از مدارس فوتبال پرسپولیس در چهار محال و بختیاری افزود: استعدادهای با کیفیتی را در این شهر مورد ارزیابی قرار دادیم و مقرر شد آنها در سال جدید به آکادمی تهران منتقل شوند و در کنار بازیکنان تیم‌های پایه پرسپولیس قرار گیرند.

وی افزود: امکانات در بروجن در سطح  عالی نبود اما امکانات اولیه را برای شروع کار داشتند و با کمک‌های مسوولان شرایط لازم مهیا خواهد شد و امیدواریم در سال‌های آینده، بازیکنان خیلی خوبی از این شهر معرفی شوند.

بهنام ابوالقاسم‌پور تصریح کرد: طی جلساتی با فرماندار، رئیس هیات فوتبال، مدیر اداره کل  ورزش و جوانان و مسوولان مدارس فوتبال بروجن به نتایج قابل ملاحظه‌ای رسیدیم و قول هرگونه همکاری از سوی آنها برای ارتقاء سطح کمی و کیفی این مدارس داده شد.

مدیر استعدادیابی باشگاه در خصوص برنامه‌های آتی آکادمی گفت: ما امسال ساماندهی فوتبال‌آموزان و نمایندگی‌ها را در دستور کار خواهیم داشت تا مدارس فوتبال‌ در شهرستان‌ها را بشناسیم و استعدادها را جدا کنیم تا انشاء‌ا… در سال آینده طی برنامه‌ای مدون، به آموزش مربیان بپردازیم و پس از آموزش‌های لازم، برنامه‌های آکادمی باشگاه را در فاز دیگر عملی کنیم.

ابوالقاسم‌پور در مورد کمیت و کیفیت طرح آکادمی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما باید ابتدا این مدارس را شناسایی کنیم و بعد از اینکه شناسایی شدند، آنها را گلچین کرده و تعدادشان را کاهش دهیم و روی کیفیت کار کنیم. اگر از الان بخواهیم روی کیفیت کار کنیم مشکل است چون تعداد آنها بسیار زیاد است. این مدارس باید گلچین شوند تا بتوانیم برنامه‌های بعدی را به اجرا بگذاریم.

وی در پایان گفت: من به نوبه خودم خیلی خوشحالم که می‌بینم استعدادهای خیلی خوبی در اینجا هستند و با چه شور و شوقی فعالیت می‌کنند و از همه مهمتر اینکه خانواده‌ها با رضایت کامل در کنار فرزندانشان همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند.

فنونی‌زاده: بازیکنان بروجن می‌توانند در تیم‌های پایه پرسپولیس بازی کنند
همچنین مربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس پس از حضور در همایش مدارس فوتبال پرسپولیس در چهار محال و بختیاری گفت: سفر پر باری بود و باید از زحمات و تلاش‌های سردار رویانیان تقدیر کرد و نباید به این سادگی از کنار آن گذشت.

 مرتضی فنونی‌زاده پس از بازدید از مدارس فوتبال بروجن افزود: این بدعتی بود که من در مصاحبه خود در همایش هم گفتم که تمام استان‌های کشور عزیزمان باید از این پشتیبانی و حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بهره‌مند شوند.

وی افزود: در راستای بازدید از نمایندگی‌های مدارس فوتبال پرسپولیس در شهرستان‌ها و طبق برنامه طراحی شده از سوی باشگاه و آکادمی فوتبال پرسپولیس، برای بررسی وضعیت و شرایط مدارس فوتبال در شهرستان‌ها به شهر زیبای بروجن رفتیم و در جلسه تمرین فوتبال‌آموزان و همچنین مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران این مدارس فوتبال شرکت کردیم.

فنونی‌زاده تصریح کرد: بچه‌ها با ذوق و شوق فراوانی تمرین می‌کردند و بلافاصله که ما را دیدند، روحیه آنها مضاعف شد و خوب تمرین کردند. استعدادهای فراوان و خوبی داشتند و البته ما زمان زیادی نداشتیم ولی فکر می‌کنم چهار تا پنج بازیکن آنها می‌توانند در تیم‌های فوتبال نونهالان و نوجوانان پرسپولیس بازی کنند. ما به کمک آقای ابوالقاسم‌پور، مدیر استعدادیابی آکادمی باشگاه می‌توانیم آنها را به تهران دعوت کنیم که بیایند و در کنار بازیکنان تیم‌های پایه قرار گیرند.

مربی تیم نوجوانان پرسپولیس خاطرنشان کرد: در اینجا با فرماندار محترم شهرستان بروجن، رئیس هیات فوتبال و مدیر کل اداره ورزش و جوانان صحبت کردیم و تعاملات خیلی خوبی انجام شد و قرار بر این شد که تیم پیشکسوتان پرسپولیس با همت مسوولان بروجن، یک بازی تدارکاتی به میدان برود. من به هر حال این سفرها را بسیار مثبت می‌بینم و امیدوارم تداوم داشته باشد.

مرتضی فنونی زاده در پایان گفت: بروجن امکانات محدودی دارد اما آنها با همین بضاعت کم می‌توانند با ذوق و شوقی که دارند خودشان را به سطح بالایی برسانند. حالا باید بیشتر به فکر این بچه‌ها باشیم و ما هر کاری از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد. ضمن اینکه خانواده‌ها هم بسیار راضی بودند و اعلام هرگونه همکاری را با نمایندگی پرسپولیس در این شهر داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)