پرسپولیس نیوز : مدیر استعدادیابی آکادمی فوتبال پرسپولیس گفت: باید تلاش کنیم مجموعه‌ای را برای اسکان و آموزش استعدادها و نخبه‌های فوتبال در سطح کشور را مهیا کنیم. با تلاش مدیر عامل و باشگاه پرسپولیس در آینده نزدیک شاهد یک آکادمی حرفه‌ای در تهران خواهیم بود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، بهنام ابوالقاسم پور مهاجم گلزن و خلاق سالهای نه چندان دور پرسپولیس طی حکمی از سوی حمید استیلی رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس به عنوان مدیر استعدادیابی این آکادمی معرفی شد.

ابوالقاسم‌پور در مورد قبول این سمت که پیش از این و در زمان سرمربیگری حمید استیلی پیشنهاد همکاری در تیم بزرگسالان را رد کرده بود، گفت: آقای استیلی پیشنهاد دادند و من هم نسبت به مدرک و تخصص و میل باطنی‌ام آن را پذیرفتم که امیدوارم بتوانم به باشگاه و آکادمی پرسپولیس کمک کنم.

مدیر استعدادیابی باشگاه پرسپولیس درباره مدرک خود نیز افزود: مدرک مربیگری Aآسیا را دارم و فوق لیسانس مدیریت برنامه‌ریزی هستم و بهمن ماه هم دانشجوی دکترا خواهم شد و به دلیل اینکه در کشف استعدادها مطالعات خوبی داشته‌ام، امیدوارم بتوانم برای فوتبال پایه پرسپولیس مثمرثمر باشم.

بهنام در مورد سابقه ورزشی خود تصریح کرد: در تیم‌های سایپا، پاس و پرسپولیس بازی کرده‌ام و حدود چهار بازی ملی و دو گل ملی در کارنامه دارم. از سال 80 تا 82 دو سال در پرسپولیس بودم. گل‌های زیادی زدم اما تعداد آن را نمی‌دانم. آقای گل نشدم ولی جزو مهاجمانی بودم که گل‌های زیاد زدم اما افتخار حضور در کنار آقا فرشاد را نداشتم. ضمن اینکه در سالی که در پرسپولیس بودم به تیم استقلال هم گل زدم.

ابوالقاسم‌پور در مورد بازدید از مدارس فوتبال در استان گلستان و شهر گرگان گفت: به نظر من بازدید پرباری بود که ما از این مدارس فوتبال داشتیم. آمدیم برای ساماندهی این مدارس فوتبال و خوشبختانه چهار، پنج استعداد خیلی خوب را شناسایی کردیم. انشاءا… شرایطی فراهم شود که ما بتوانیم این استعدادها و نخبه‌ها را در یک مجموعه در تهران آموزش دهیم. ابتدا ما باید کار روی مدارس فوتبال در تهران، توابع و شهرستان‌های نزدیک را در دستور کار قرار دهیم و با ساماندهی صحیح، مربیان مورد نظر را شناسیایی کنیم و شرایط آنها را برای آموزش‌های لازم تدارک ببینیم. ما یکسری برنامه برای مربیان و بازیکنان داریم که باید این برنامه‌ها عملی شود.

مدیر استعدادیابی آکادمی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی با سردار رویانیان انجام دادیم تا خوابگاه‌های مناسبی را برای بازیکنان شهرستانی ایجاد کنیم و یکسری برنامه‌های زیر‌بنایی داریم که در حال بررسی و اجرای آنها هستیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، یک آکادمی خیلی خوب و حرفه‌ای در تهران داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)