پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با پرسپولیس بازی می‌کنیم نه دایی یا درخشان و فرقی ندارد روی نیمکت این تیم چه کسی نشسته است.

بهنام ابوالقاسم‌پور در مورد شرایط راه‌آهن پیش از بازی روز پنج‌شنبه با پرسپولیس عنوان کرد: بازی با پرسپولیس مانند مسابقات دیگر است و سه امتیاز دارد. پرسپولیس در این فصل تیم خوب و جوانی دارد و ما بازی سختی خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که حضور چند بازیکن پیشین پرسپولیس در کادرفنی راه‌آهن این دیدار را حساس‌تر نمی‌کند، عنوان کرد: اینطور نیست، پرسپولیس در تاریخ خود بازیکنان زیادی داشته که ما هم جزیی از آن هستیم. به نظر من پرسپولیس و راه‌آهن هیچ فرقی با هم ندارند و من برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص اینکه عدم حضور دایی و حضور درخشان تأثیری در کار این تیم دارد، خاطرنشان کرد: ما با پرسپولیس بازی می‌کنیم نه دایی یا درخشان! پس فرقی ندارد که روی نیمکت این تیم چه کسی نشسته است.

ابوالقاسم‌پور درباره حضور مدافع تیم ملی گینه در راه‌‌آهن گفت: ادواردو که برزیلی‌‌الاصل است به راه‌آهن پیوسته و تلاش می‌کنیم این بازیکن را برای بازی با پرسپولیس آماده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)