پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال ایران می گوید حضور جواد نکونام در تیم ملی به سود فوتبال ایران است.

بهنام ابوالقاسم پور درباره ارزیابی‌اش از  لیگ شانزدهم، اظهار کرد: امسال در لیگ شاهد تغییرات زیادی در عرصه مربیان هستیم. البته هنوز لیگ به هفته‌های میانی نرسیده است و تیم‌ها به هماهنگی لازم نرسیده‌اند بنابراین نمی‌توانم ارزیابی دقیقی از شرایط لیگ داشته باشیم، اما به طور کلی باید بگویم که امسال در تیم‌های مختلف ستاره‌ها تاثیرگذار نبودند.

وی ادامه‌ داد: من معتقدم در عرصه مربیگری مربیان ایرانی باید بیشتر آموزش ببینند و به نوعی در دوره‌های باز آموزی شرکت کنند. شما ببینید برانکو به عنوان یک مربی بین‌المللی   همیشه از شیوه های جدید در تمرینات و بازی تیمش استفاده می‌کند که ما این موضوع را در تیم‌های مربیان ایرانی نمی بینیم. البته امیدوارم که مربیان ایرانی از حرف‌های من ناراحت نشوند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس هم گفت: این تیم فصل گذشته با مشکلات زیادی روبرو بود. به طور مثال در پست دروازه‌بان و دفاع تیم با مشکلاتی روبرو بود، اما امسال با جذب بیرانوند و البته سید جلال حسینی مشکلات تیم بر طرف شده است. من آینده پرسپولیس را در این فصل کاملا مثبت می‌بینم.

وی درباره احتمال حضور رامین رضاییان در پرسپولیس هم، خاطر نشان کرد: این بازیکن اشتباهی را مرتکب شده است و به خاطر مشاوران بدی که داشت نتوانست تصمیم درستی بگیرد، اما مطمئنا با اضافه شدن او به تیم شرایط تیم فرق می‌کند. امیدوارم که باشگاه هم با حضور او در باشگاه پرسپولیس موافقت کند و اجازه ندهند که این بازیکن فوتبالش خراب شود. چندین سال باید بگذرد که یکی همانند رامین رضاییان به فوتبال ایران اضافه شود. البته باید به خاطر رفتاری که انجام داده است تنبیه شود.

پیشکسوت فوتبال ایران  درباره شرایط تیم ‌ملی فوتبال هم گفت: تیم ‌ملی در چند سال گذشته به  سطح خوبی رسیده است. در حال‌ حاضر تیم بسیار جوان و خوبی در اختیار داریم که از پتانسیل‌ خوبی هم برخوردار است. من فکر می‌کنم اگر امکانات اولیه نظیر زمین تمرین مناسب، لباس مناسب و هتل مناسب فراهم شود مطمئنا تیم توانایی این را دارد که موفقیت‌های زیادی را برای ایران کسب کند.

ابوالقاسم پور در ادامه درباره حضور جواد نکونام در تیم ‌ملی هم، عنوان کرد: نکونام بازیکن بزرگی بوده که افتخارات زیادی برای فوتبال ایران به دست آورده است. او سال‌ها در فوتبال اسپانیا بازی کرده است و تجربه زیادی دارد بنابراین حضورش در کنار مربی بزرگی همچون کارلوس کی‌روش هم به خودش و هم به فوتبال ایران کمک می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)