پرسپولیس نیوز : داماش گیلان در حالی که با رای کمیته انضباطی از حمایت هوادارانش در بازی با پرسپولیس محروم شده بود، مشکلی در این خصوص ندارد.

چندی پیش با حکم کمیته انضباطی، تیم داماش یک جلسه از همراهی هوادارانش به خاطر اتفاقات دیدار با ملوان محروم شد و به این ترتیب اعلام شد که بازی این تیم برابر پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی همان زمان تاکید کرد اگر داماشی ها به رای صادره اعتراض کنند ممکن است این حکم لغو شد و کمی بعد خبر اعتراض داماشی ها منتشر شد اما هرگز خبری از جلسه کمیته استنیاف در این خصوص نشد.

در آخرین روزهای سال 92 علیرضا ضالحی رئیس کمیته استیناف از برگزاری بازی با حضور تماشاگران خبر داد و تاکید کرد پرونده ای از تیم داماش در اختیار این کمیته قرار نگرفته و تنها پرونده مربوط به رای تیم ملوان به این کمیته ارسال شده است و تا پیش از بازی پرسپولیس و داماش نیز جلسه ای برگزار نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه ممکن است پرونده داماشی ها پس از اعتراض به رای صادره به دست کمیته استیناف نرسیده در حالی که دیگر پرونده مربوط به آن بازی(ملوان) به کمیته رسیده است ضمن ابراز بی اطلاعی اعلام کرد که رئیس کمیته انضباطی باید در این خصوص پاسخگو باشد.

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی اهل گیلان است و در بازی رفت پرسپولیس و داماش نیز قرمزها به خاطر توهین هوادارانشان با جریمه کسر یک امتیاز مواجه شدند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)