امتیازاتی که فقط به تراکتورسازی داده می شود

مرجع خبری پرسپولیس : میلاد فخرالدینی که کارت معافیت از خدمت داشت، حالا باید برای گذراندن دوره سربازی به تراکتورسازی تبریز برود.

 

میلاد فخرالدینی که در جناح راست تیم مس حسابی جا افتاده بود به راحتی هرچه تمامتر به علت مشمولیت سربازی از جمع مسی ها جدا می شود و به تراکتورسازی منتقل می شود. قضیه در نگاه اول بسیار ساده است.

یک بازیکن به سن خدمت سربازی رسیده است و باید این دوران را در یک تیم نظامی سپری کند اما ماجرای سرباز شدن فخرالدینی که دارای کارت معافیت خدمت بود خودش کلی غیر طبیعی جلوه می کرد! فخرالدینی در زمانی که با تیم ملی امید عازم عراق بود رسما اعلام کرد:” کارت معافیت کفالت دارم و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد”. او به همراه تیم ملی به عراق می رود تا خیال همه در کرمان راحت شود. اما ظاهرا یکی از تیم های تازه نظامی شده کمیته ای در سازمان نظام وظیفه تشکیل داده بود تا بازیکنان سرباز و آن هایی که کارت پایان خدمتشان با مشکل مواجه است را شناسایی و در نهایت جذب کنند! در این گیرودار، پیش از فصل قرار بود حسین کعبی قبل از رفتن علی دایی به راه آهن به تیم مس برود.

در کرمان عده ای به دنبال جذب این بازیکن بودند ولی حضور فخرالدینی در پست او در تیم مس سبب می شد که جای کعبی در مس تنگ باشد! این گروه که آشنایی کامل با وضعیت شخصی بازیکنان مس داشتند و به دنبال منافع جانبی جذب کعبی بودند از وضعیت کارت معافیت خدمت فخرالدینی آگاه بودند و می دانستند از این طریق می توانند او را از جمع مسی ها جدا کنند. از همین رو بود که به آن کمیته سرباز یاب! وضعیت کارت معافیت خدمت فخرالدینی گزارش داده شد تا آن ها در این زمینه اقدام کنند و ناگهان بازیکنی که کارت معافیت داشت ناگهان سرباز شود!

به هر شکل مسی ها که می دانستند با از دست دادن این بازیکن با چه مشکل بزرگی روبرو می شوند تنها توانستند از طریق برخی اقدامات آموزش و پرورش سربازی فخرالدینی را برای چند ماه عقب بیندازند تا حداقل در بین فصل جای او را پر کنند. عبدالرضا داوری رئیس هیات مدیره باشگاه مس که می دانست با سرباز شدن این بازیکن از بسیاری از مشکلات قدیمی باشگاه رونمایی خواهد شد شخصا دنبال حل مشکل خدمت این بازیکن بود که نتوانست آن را حل کند تا فخرالدینی برای خدمت سربازی حداقل برای 18 ماه از کرمان دور باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)