پرسپولیس نیوز :  مدافع جوان پرسپولیس که در جریان دیدار برابر سپاهان دچار آسیب دیدگی شد با اتفاق عجیبی مواجه شده است.

وحید حیدریه که در دیدار برابر سپاهان دچار آسیب دیدگی شد به همراه تیم ملی امید به هلند اعزام شده است. این در حالی است باشگاه پرسپولیس پیش از این برای بهبود شرایط مصدومیت و آمادگی این بازیکن او را به کلینیک پزشکی لیگ برتر ایران اعزام کرده بود اما حضور او در اردوی تیم ملی امید باعث شده تا روند بهبودی او با خلل مواجه شود.
در این ارتباط زهره هراتیان بعنوان رییس کلینیک پزشکی لیگ برتر نامه ای نیز به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده و اعلام کرده اند در قبال مصدومیت وحید حیدریه مسوولیتی نخواهند پذیرفت.

 

زهره هراتیان عضو کمیته پزشکی فیفا و رییس کلینیک پزشکی لیگ برتر با انتقاد از عزیمت حیدریه بازیکن پرسپولیس به اردوی هلند گفت:"این بازیکن مصدوم بود و با نظر باشگاه پرسپولیس و شخص برانکو برای مداوا پیش ما آمدواما متاسفانه سفر او به کشور هلند برای همراهی تیم ملی فوتبال امید روند خوب درمان این بازیکن را متوقف کرد.من مطمئن هستم آن چند روزی که برای درمان به کلینیک آمد هم بی اثر خواهد شد و این بازیکن باید درمانش را از ابتدا آغاز کند."

هراتیان در ادامه تاکید کرد:"البته ما دیگر مسوولیت ادامه درمان او را قبول نخواهیم کرد و این موضوع را به صورت کتبی هم به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده ایم.بنابراین حیدریه باید در همان باشگاه به مداوا بپردازد."

هراتیان ادامه داد:برعکس حیدریه دیگر بازیکن پرسپولیس یعنی ماریچ است که روند درمانش زیر نظر ما به سرعت در حال طی شدن است. ماریچ بازیکن خارجی و کروات پرسپولیس هم که با خواست و نظر باشگاه پرسپولیس و برانکو برای انجام مراحل درمانی اش نزد ما آمده بود به مرخصی نرفت و با استفاده از امکانات ما به مداوای خود پرداخت .در حال حاضر هم وضعیت این بازیکن خوب است و ماریچ می تواند از روز 17 شهریور (فردا) در تمرینات گروهی تیمش شرکت کند."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)