پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم ملی فوتبال زیر 22 سال از تعامل با باشگاه‌ها خبر داد و گفت: به احتمال فراوان تعدادی از بازیکنان پس از اولین بازی تدارکاتی مقابل کره‌جنوبی در روز یکشنبه، به تیم‌هایشان برمی‌گردند.

رسول جوزی درباره برنامه‌های تیم ملی فوتبال زیر 22 سال در اردوی کیش، گفت: غروب روز گذشته (پنج‌شنبه) به کیش آمدیم و در هتل ارم مستقر شدیم. بازیکنان امروز ساعت 17:30 اولین تمرین‌شان را در این جزیره انجام می‌دهند. طبق برنامه قرار است تمام تمرینات تیم‌های ایران و کره‌جنوبی در زمین المپیک کیش برگزار شود.

وی افزود: این زمین نسبت به قبل بازسازی شده و گفته‌اند الان شرایط خوبی دارد، هرچند ما هنوز زمین را ندیده‌ایم. قرار است هر دو بازی تدارکاتی ایران و کره هم در همین زمین برگزار شود. تیم زیر 22 سال ایران فعلا روزانه یک جلسه تمرین را برنامه‌ریزی کرده که هر روز با نماینده تیم کره‌جنوبی برای تداخل نداشتن ساعت تمرین دو تیم، هماهنگی‌های لازم را خواهیم داشت. کره‌ای‌ها با ترکیب کامل‌شان به کیش آمد‌ه‌اند و پس از دو دیدار تدارکاتی که هشتم و سیزدهم دی با تیم ایران انجام می دهند از همین‌جا عازم عمان محل برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 22 سال آسیا، خواهند شد.

سرپرست تیم زیر 22 سال با بیان اینکه هیچ بازیکن مصدومی در تیم ملی وجود نداشته و همه نفرات آماده‌ هستند، گفت: تمرینات تیم تا به امروز بیشتر ریکاوری و سبک بوده و بازیکنان امروز تمرین نسبتا سنگینی را خواهند داشت. البته فردا (شنبه) که یک روز پیش از اولین دیدار تدارکاتی است نیز سبک خواهد بود. خوشبختانه همه بازیکنان آماده هستند و با توجه به اینکه دوران زیادی را در کنار هم تمرین کردند، در بحث هماهنگی تیم نیز مشکلی خاصی ندارند. تاکتیک‌های مدنظر کادر فنی کاملا برای آنها باز شده است.

وی از تعامل تیم ملی زیر 22 سال با باشگاه‌ها برای مسابقات هفته بیست‌ویکم خبر داد و گفت: پس از آنکه اولین مسابقه تدارکاتی ما یکشنبه مقابل تیم کره‌جنوبی برگزار شد به احتمال فراوان تعدادی از بازیکنان ما به باشگاه‌هایشان برمی‌گردند تا بتوانند در لیگ حاضر باشند. به هر حال وقتی آنها با تیم زیر 22 سال تعامل کرده و بازیکنان‌شان را در اختیار ما قرار دادند، تیم ملی هم متقابلا چنین رفتاری خواهد داشت. البته علی کفاشیان رییس فدراسیون هم قرار است فردا به کیش بیاید و او تصمیم نهایی را در این باره خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)