مرجع خبری پرسپولیس : دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از احتمال احضار محمد مایلی کهن خبر داد.

 

حسین عبداللهی دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مصاحبه آقای مایلی کهن با دوربین برنامه “شوک” و مواردی که ایشان در این مصاحبه مطرح کردند، در جلسه اعضای کمیته انضباطی عنوان می شود و در صورت لزوم از ایشان دعوت به عمل می آید تا در این خصوص توضیحات و مستندات خود را ارائه کنند.

 

وی ادامه داد: نمی دانم علت نبش قبر مایلی کهن چه بوده است؛ مطرح کردن این مسائل آن هم پس از چند سال چندان درست نیست.

 

عبداللهی خاطرنشان کرد: امروز در جلسه کمیته انضباطی مصاحبه آقای مایلی کهن مورد بررسی قرار می گیرد و احتمال دارد ایشان به کمیته انضباطی احضار شوند تا مدارک خود را ارائه کنند.

 

“اگر مایلی کهن مدیرفنی تیم پرسپولیس مدارک و ادله محکمه پسند ارائه نکند، آیا محرومیتی شامل حال او می شود؟!” دبیر کمیته انضباطی در پاسخ به این پرسش می گوید: اجازه بدهید ابتدا این موضوع مورد بررسی قرار گیرد و سپس درخصوص‌آرایی که صادر می شود صحبت کنیم.

 

لازم به یادآوری است که محمد مایلی کهن در مصاحبه با دوربین برنامه شوک مدعی شد تیمی را سراغ دارد كه در دیدار رفت جام حذفی نتوانست نتیجه بگیرد و در دیدار برگشت بازیكن حریف را خرید و قهرمان شد. مایلی کهن به صورت ریز وارد این موضوع نشد، اما با کدهایی که او ارایه کرد مشخص شد منظورش بازی استقلال و پگاه در سال 1384 و قهرمانی استقلال بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)