خبرگزاری پرسپولیس : پیوستن بگوویچ به پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی در بر داشت اما این مربی هنوز با قرمزپوشان به توافق نرسیده و تمام صحبت‌هایش را به صورت شفاهی انجام داده است.

یحیی گل‌محمدی شب گذشته رسماً از رویانیان درخواست کرد که بگوویچ را به عنوان دستیار به خدمت بگیرد. قرار است فردا جلسه نهایی بین رویانیان و بگوویچ برگزار شود تا تکلیف نهایی این مربی برای دستیاری گل‌محمدی مشخص شود.

در صورتی که مسئولان باشگاه پرسپولیس با بگوویچ به توافق برسند این مربی بعد از بازی با گهر کار خود را طبق درخواستش آغاز خواهد کرد.

خبری دیگر از پرسپولیس این است، با توجه به اینکه افشین پیروانی و درخشان در تیم‌های سنگ‌آهن بافق و داماش گیلان سرمربی‌گیری می‌کنند احتمال این موضوع وجود دارد این افراد از لیست کمیته فنی پرسپولیس خارج و افراد دیگری جایگزین شوند. البته قرار است در جلسه‌ای در باشگاه درباره این موضوع تصمیم‌گیری شود.

همچنین مندز مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس که با این تیم تا انتهای فصل به توافق رسیده قرار است پس از سفری که برای دیدن خانواده‌اش به برزیل داشته پس از بازی با گهر به تهران برگردد و تمرینات دروازه‌بان‌های پرسپولیس را زیر نظر بگیرد.

ساوویچ مربی دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن قبل از مندز مورد توجه یحیی گل‌محمدی گرفته بود و حتی باشگاه پرسپولیس 5روز به خاطر او صبر کرد اما این مربی موفق به دریافت رضایتنامه از ذوب‌آهنی‌ها نشد، با این حالا او پیغام فرستاه که می خواهد با پرسپولیسی ها مذاکره کند اما با توجه به توافق این باشگاه با مندز به ساوویچ پاسخ منفی داده شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)