مرجع خبری پرسپولیس : مديرروابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: محمد پروين و حسين بادامكي به احتمال فراوان از پرسپوليس جدا نمي‌شوند.

عباس عليپور اظهار داشت: با توجه به علاقه‌اي كه كرانچار به محمد پروين و حسين بادامكي دارد اين دو بازيكن به احتمال بسيار فراوان در نيم فصل دوم نيز در اين تيم مي‌مانند. فقط بايد بستري آماده كنيم كه ديگر شرايط نيم فصل اول براي بادامكي پيش نيايد.
وي افزود: شماري از بازيكنان جوان با اجازه كرانچار مي‌توانند از پرسپوليس جدا شوند كه بازيكنان مشهوري نيستند. دنبال اين هستيم كه با تعامل اين كار را انجام دهيم اما پس از بازگشت كرانچار از كشورش تكليف نهايي اين بازيكنان مشخص مي‌شود.

 

بادامکی : مجبورم در پرسپولیس بمانم

مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با قوانين فدراسيون فوتبال مجبور هستم تا پايان فصل در پرسپوليس بمانم.

حسين بادامكي در خصوص شرايط خود اظهار داشت: نمي‌دانم در ليست مازاد هستم يا نه. اگر مسئولان مرا در ليست مازاد قرار داده باشند نمي‌توانم كاري انجام دهم و بايد بروم.

وي ادامه داد: متأسفانه قانون فدراسيون فوتبال به گونه‌اي است كه اجازه تغيير تيم براي بازيكن را در نيم فصل نمي‌دهد و بايد بازيكنان معاوضه شوند. با شرايط موجود امكان ماندنم در پرسپوليس زياد است، زيرا مجبورم.
بازيكن پرسپوليس خاطرنشان كرد: با 2 تيم ليگ برتري صحبت كردم، اما متأسفانه به توافق نرسيديم. پرسپوليس و هواداران آن را دوست دارم، اما واقعاً نمي‌دانم چه سرنوشتي در انتظارم است. اميدوارم هر اتفاقي كه رخ دهد به من ضرر نباشد تا بتوانم فوتبال خود را با موفقيت انجام دهم.
بادامكي افزود: جلسات خوبي را با حبيب كاشاني برگزار كرديم و خوشبختانه به توافقاتي رسيديم. امكان جدايي من در اين فصل وجود ندارد و تا پايان فصل در پرسپوليس خواهم ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)