پرسپولیس نیوز : دوبازیکن تیم فوتبال پرسپولی مقصد بعدی شان را مشخص  کردند.

نوراللهی از چند هفته قبل چنین تصمیمی را گرفته بود و حتی مسوولان باشگاه پرسپولیس مطلع بودند که وی در نیم فصل جدا خواهد شد اما درباره عالیشاه ابهاماتی وجود داشت که این بازیکن نیز در نهایت تصمیم گرفت سرباز شود و فوتبال خود را در تراکتورسازی تبریز دنبال کند.

هر دو بازیکن با باشگاه تراکتورسازی برای پوشیدن پیراهن این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر به توافق رسیده اند.

 

دلیل تردید عالیشاه برای جدایی مواجهه با هواداران است و تلاش کرده این خبر رسانه ای نشود اما اگر سروش رفیعی به پرسپولیس بیاید جدایی او تقریبا قطعی است. با این حال احتمال جدایی امید عالیشاه زیاد است و دلیل آن هم این است در صورتی که این دو بازیکن پرسپولیس در نیم فصل راهی تراکتورسازی شوند همکاری بیشتری برای طی شدن خدمت سربازی به خصوص در زمینه کسر خدمت با آنها انجام خواهد شد.

تصمیم نوراللهی و عالیشاه به جدایی از پرسپولیس و رفتن به سربازی باعث شده سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس هم نسبت به این مساله واکنش نشان دهد و در مصاحبه خود از مسئولان باشگاه بخواهد مانع جدایی این دو بازیکن شود.

پرسپولیس در تلاش است تا به تلافی جذب این دو بازیکن از سوی تراکتور سازی , شاه ماهی نقل و انتقالات سروش رفیعی را جذب کند. برانکو در جمعی خصوصی گفته است با جذب سروش هیچ اتفاقی رخ نمی دهد که این دو بازیکن به تراکتور رفته اند .

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)